سفر ارزان به مکزیک و تماشای جاذبه‌های گردشگری این کشور آمریکای شمالی، اتفاقی فوق‌العاده برای علاقه‌مندان سفر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 23 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از THRILLIST مکزیک، یکی از کشورهای آمریکای شمالی است که به دلیل وسعت، جمعیت و زبان مردم این سرزمین عنوان بزرگ‌ترین کشور اسپانیایی زبان جهان را در اختیار دارد. چرا که نزدیک به یک سوم  اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان در این سرزمین زندگی می‌کنند.

سفر به مکزیک

بیش از ۲/۳ مردم این کشور دو رگه‌ی سفیدپوست و سرخ‌پوست (مستیزو، گروهی از مردم که اصالت آن‌ها دو رگه‌ی اروپایی و سرخ‌پوست است) است و می‌توان این سرزمین را مرکز یکی از مهم‌ترین تمدن‌های باستان، آزتک (یک تمدن سرخ‌پوستی در مکزیک) نامید.

آب‌ و هوا، فرهنگ مردم، رژیم غذایی، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های طبیعی از جمله دلایل علاقه‌ی مردم سراسر جهان برای سفر به این کشور آمریکای شمالی است. اما نباید از این نکته غافل شد که کشور مکزیک، یازدهمین اقتصاد بزرگ و برتر دنیا است و سفر به این کشور، پرخرج و گران خواهد بود. اما گاهی اوقات می‌توان با استفاده از موقعیت‌های ویژه که می‌تواند شامل خرید بلیط‌های ارزان، استفاده از تورهای گردشگری مقرون به صرفه و ... باشد، سفر رویایی به این سرزمین را از رویا به واقعیت تبدیل کرد. در این میان برخی از شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت مانند جت بلو (JetBlue) یکی از شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت آمریکایی است.

سفر به مکزیک

در این شرکت‌ها هزینه‌ی کم‌تری نسبت به سایر پروازها از مسافرین دریافت می‌شود اما در عوض امکانات کم‌تری به مشتریان ارائه می‌شود. مثلا حمل و نقل چمدان و بار در این شرکت‌ها به صورت رایگان نیست و نیز مسافران برای میل کردن غذا و نوشیدنی‌ها باید هزینه پرداخت کنند). آرزوی  بسیاری از گردشگران برای رفتن به این سرزمین رویایی و دوست‌داشتنی به واقعیت تبدیل شده است که در ادامه‌ی مقاله، به تشریح آن خواهیم پرداخت.

برخی از شرکت‌های هواپیمایی در آمریکا، بلیط‌های ارزان قیمت، برای سفر به نقاط مختلف جهان ارائه می‌دهد

در برخی از ایام، تنها چند روز پس از اعلام فروش بلیط‌های شرکت هواپیمایی آئرو مکزیکو به شهرهای ساحلی در کشور مکزیک که اتفاقا می‌توان آن بلیط‌ها را به راحتی تهیه کرد، شرکت هواپیمایی جت بلو (JetBlue) به فروش بلیط‌های رفت و برگشت خود به مکزیکو سیتی (Mexico Cityy پایتخت کشور مکزیک)، با قیمت کمتر از ۱۹۱۱ دلار (تقریبا برابر با ۶۷۰ هزار تومان) پرداخته که بسیار عالی و مقرون‌به‌صرفه‌‌‌ است. (Aeromexico، یک شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور مکزیک است که در سال ۱۹۳۴ میلادی به همت آنتونیو دیاز لومباردو تاسیس شد. این شرکت تقریبا در هر روز، به ۶۰ مقصد در آسیا، اروپا، کارائیب، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی پرواز می‌کند). تهیه‌ی این بلیط هواپیمایی ارزان نه تنها یک معامله‌ی شیرین و سودآور است، بلکه با خرید آن گردشگران می‌توانند به مکزیک سفر کرده و از فرهنگ، تاریخچه، غذاهای بومی و بسیار لذیذ، هنر، جشنواره‌ها و ... این کشور، لذت ببرند.

سفر به مکزیک

برای گردشگرانی که در شهرهای مختلف زندگی می‌کنند و علاقه‌مند به تهیه‌ی بلیط و گرفتن اطلاعات سفر هستند، راهکاری ساده در نظر گرفته شده است. ایشان برای دستیابی به اطلاعات جامع و کلی شرکت هواپیمایی جت بلو، کافی است که از طریق اینترنت و فضای مجازی اقدام کنند. به عنوان مثال اگر گردشگری در شهر فورت لادردیل (Fort Lauderdale، شهری واقع در ایالت فلوریدای آمریکا) زندگی می‌کند، برای گرفتن بلیط از فورت لادردیل به مقصد مکزیکو سیتی، کافی است که از ITA Matrix Airfare Search استفاده کند. پس از وارد شدن به این بخش، لازم است که FLL را به عنوان مبدا حرکت و MEX را به عنوان مقصد، وارد کنند. برای مسیریابی پیشرفته نیز "b6" را وارد کند و همچنین برای آگاهی از کم‌ترین قیمت‌های بلیط‌های ارائه شده، می‌تواند روی کلید «مشاهده‌ی تقویم کم‌ترین کرایه» کلیک کرده و سپس «۱۰-۳» را به عنوان مدت زمان اقامت خود در مقصد وارد کنند تا بتوانند از نازل‌ترین قیمت‌ها مطلع شوند. 

سفر به مکزیک

البته می‌توان گزینه‌های دیگری نیز از شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌ قیمت در سفر به مکزیک، با جستجو در فضای مجازی یا اینترنت یافت. برای این کار، سر زدن به گوگل و جستجو کردن از طریق  این صفحه به گردشگران پیشنهاد شده است.

مدت زمان فروش بلیط‌های ارزان قیمت هواپیما محدود است و تنها در برخی از ایام سال توسط شرکت‌های هواپیمایی ارائه می‌شود

به عنوان مثال برای تهیه‌ی بلیط‌های ارزان در تاریخ‌های مختلف از ماه مارس، می‌توان با استفاده از شرکت هواپیمایی Volaris اقدام کرد. Volaris دومین شرکت هواپیمایی کم‌ هزینه یا به اصطلاح ارزان‌ قیمت، در کشور مکزیک پس از آئرومکزیکو است که پروازهای داخلی و بین‌المللی در قاره‌ی آمریکا را انجام می‌دهد. این شرکت بلیط رفت و برگشت از نیویورک (New York) یا لس آنجلس(Los Angeles) به مکزیکو سیتی را با قیمت استثنایی ۲۰۰ دلار (حدود ۷۰۰۰ هزار تومان)، ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت، بلیط رفت و برگشت از شیکاگو (Chicago) را تنها با ۲۲۲۲ دلار (حدود ۸۰۰۰ هزار تومان)، برای فروش قرار داده است.

سفر به مکزیک

Interjet، یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی کم‌ هزینه در کشور مکزیک است که ادعا می‌کند اولین و گسترده‌ترین شبکه‌های داخلی پرواز در بین دیگر رقبای خود مانند جت بلو است. شرکت هواپیمایی اینترجت نیز بلیط رفت و برگشت از لاس وگاس (Las Vegass) به مقصد مکزیکو سیتی دارد که در چند تاریخ مشخص به قیمت تنها ۱۹۲ دلار (حدود ۷۰۰۰ هزار تومان) را برای مسافران در نظر گرفته و برای فروش قرار داده است.

سفر به مکزیک

بوستون نیز می‌تواند یکی از شهرهایی باشد که گردشگران بسیاری از آن به مکزیک سفر می‌کنند. در این مواقع می‌توان با استفاده از شرکت هوایی آمریکن (American، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آمریکایی در سراسر جهان که ۹۳۹ فروند هواپیما را در اختیار دارد) سفری با قیمت ۲۲۳ دلار را به مکزیک تجربه کرد. از واشنگتن دی سی (Washington D.CC) نیز می‌توان با بلیط‌هایی به قیمت ۲۶۰ دلار (حدود ۹۰۰۰ هزار تومان)، به مکزیک سفر کرد.

سفر به مکزیک

دلتا (Delta) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی آمریکا است که با دیگر شرکت‌های وابسته روزانه بیش از ۵۴۰۰ پرواز داخلی و بین‌المللی را به ۳۱۹ مقصد در ۵۴ کشور دنیا تا سال ۲۰۱۶ انجام داده است. با استفاده از تسهیلات ارائه شده در این شرکت می‌توانید از نَشویل با قیمت ۲۶۰ دلار که بسیار کم و ارزان است، به مکزیک سفر کنید. Nashville، مرکز ایالت تنسی آمریکا و مرکز شهرستان دیویدسن، تنسی است که به عنوان مرکز موسیقی آمریکا شناخته می‌شود.

سفر به مکزیک

در واقع این شرکت‌های هواپیمایی با ارائه‌ی بلیط‌های ارزان قیمت که معمولا در برخی از ایام ماه و سال برای فروش ارائه می‌شود، می‌تواند بهانه‌ای بسیار مناسب برای ترتیب دادن یک سفر آرام، دوست‌داشتنی و مطبوع و بیرون آمدن از خانه و شهر در نظر گرفته شود. سفر به کشوری جدید، شهری که تا به حال آن را ندیده و با ورود به آن، زیبایی‌های خارق‌العاده و مطلوبی را مشاهده کرد. بنابراین بهتر است زندگی را که فرصتی است گرانبها و تکرار نشدنی، غنیمت شمرده و از لحظه لحظه‌ی آن نهایت استفاده را برد.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار