استاندار کرمان با اشاره به اینکه رای مردم در هر منطقه‌ای قابل احترام است و کسی نباید به رای مردم توهین کند گفت: این حضور گسترده مردم نشان از وجود دموکراسی در کشور است.
کد خبر: ۴۲۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 25 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه بام کرمان در ارتفاعات کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت‌های استان کرمان کمتر از چاه‌های نفت نیست.
وی با اشاره به اینکه دنیا در مسیر توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی می‌کند گفت: ساختن و آباد کردن کار بسیار سختی است و تصمیمات جسورانه می‌خواهد.
استاندار کرمان با بیان اینکه برای هر کاری ممکن است با مخالفت‌هایی رو‌به‌رو شوید اما با کار کردن مردم استقبال می‌کنند افزود: با تکمیل پروژه بام کرمان، درآمد بسیار خوبی نصیب کرمانی‌ها می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این منطقه یک مجموعه فرهنگی، گردشگری و تفریحی ایجاد می‌شود و حتی امکان برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی هم است خاطر‌نشان کرد: مسیر توسعه در کرمان با رویکرد توسعه و ولایت حرکت می‌کند.
رزم‌حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات در استان گفت: انتخاباتی برگزار شد که همه مردم مردم مشارکت کردند و مردم از هر سلیقه‌ای از شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه رای مردم در هر منطقه‌ای حرمت دارد و کسی حق توهین به رای و نظر مردم را ندارد افزود: مردم هستند که مسئولان را بر سر کار می‌آورند و انتخابات نشان داد که در کشور دموکراسی وجود دارد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه مردم در این موقعیت حساس و تاریخی به نظام اسلامی رای دادند تصریح کرد: از همه فرمانداران، بخشداران، رسانه‌ها، ستاد انتخابات استان و نیروهای نظامی و انتظامی استان برای برگزاری انتخابات سالم و امن در استان تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه در بحث شوراها هم کسانی که اعتراض دارند باید از طریق مراجع قانونی اقدام کنند گفت: فرآیند برگزاری انتخابات آن چنان سختگیرانه است که امکان تقلب وجود ندارد.
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه همه مسئولان کشور و استان در دوره زمانی مسئولیت خود، خدمت کردند افزود: نباید خدمات را نادیده گرفت اما یک مسئول باید تمام وقت خود را وقف استان کند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار