مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از اعزام تیم والیبال ساحلی استان گلستان به مسابقات المپیک جهانی کارگران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 25 May 2017
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از اعزام تیم والیبال ساحلی استان گلستان به مسابقات المپیک جهانی کارگران خبر داد.

دکتر سعید مازندرانی با اعلام این خبر گفت: مسابقات المپیک جهانی کارگران هر دو سال یکبار برگزار می شود و تیم الف والیبال ساحلی کارگران کشورمان با حضور بازیکنان گلستانی به این مسابقات که در اواخر خرداد ماه امسال برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

در همین راستا محمد علی تجری سرپرست هیات ورزش کارگری استان گلستان در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به اینکه این مسابقات امسال در کشور لتونی برگزار خواهد شد، گفت: 18 تیم از کشورمان شامل 12 تیم مردان و 6 تیم زنان در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این مسابقات از تاریخ 23 تا 29 خرداد ماه امسال در رشته های فوتسال، فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، جودو، دومیدانی، تنیس روی میز، شطرنج، پتانگ و او اسپرت برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات ورزش کارگری استان گلستان با بیان اینکه دو تیم از کشورمان در رشته والیبال ساحلی در این مسابقات حضور خواهند داشت، تصریح کرد:  تیم الف والیبال ساحلی کشورمان با ترکیب کمال قریشی، عبدالله آذر، محمد تماجره و یعقوب بیکی و مربیگری ابراهیم سن سبیلی، به سرپرستی بنده به مسابقات  اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی این تیم در گلستان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته مسابقات المپیک جهانی کارگران که در کشور ایتالیا برگزار شده بود، تیم والیبال ساحلی کشورمان با حضور دو بازیکن گلستانی توانست رتبه دوم این مسابقات را کسب کند.

تجری با اشاره به اینکه تیم گلستان با حمایت شرکت تعاونی سرخدار چشمه علی آباد کتول به این مسابقات اعزام خواهد شد، گفت: از مجموع 18 تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات، 7 تیم با حمایت بخش خصوصی به مسابقات اعزام می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار