نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه هواداران رقیب پوپولیست نیستند بلکه ملت ایران و بدنه اصلی جامعه هستند گفت: انتخاب شهردار باید بر اساس لیاقت باشد نه براساس وعده‌ها و بازی‌های سیاسی.
کد خبر: ۴۳۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 26 May 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی خطیب نماز جمعه اراک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه انتخاب شهردار باید  بر اساس لیاقت باشد نه براساس وعده‌ها و بازی‌های سیاسی گفت: از حضور حداکثری مردم و خلق حماسه‌ای دیگر در روز 29 اردیبهشت‌ماه تشکر میکنم مردم انتظار دارند با این حضورشان شاهد خدمت مسئولان، منتخبین شوراهای اسلامی و خدمت شهرداران باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حماسه حضور مردم فرصت‌شناس، زمان‌شناس و دشمن‌شناس را جواب قاطعانه‌ای به دشمنان اسلام و ایران خواند و گفت: بیش از 41 میلیون نفر در انتخابات به ندای امام و رهبری لبیک گفتند، حالا نوبت مسئولان است که به وعده هایی که در مناظرات دادند عمل کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه هواداران رقیب پوپولیست نیستند بلکه ملت ایران و بدنه اصلی جامعه هستند خاطر نشان ساخت:  اگر از سند2030 انتقاد می‌شود افراد کم سواد نروند در جلسات مختلف مطالبی را بیان کنند. سند 2030 مغایر فرهنگ ایرانی اسلامی است، این سند یک سند و پیوست سکولار است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تایکد بر اینکه ملت ایران نیاز ندارد که دیگران برای آنان نسخه آموزشی بپیچند ادامه داد: رهبر انقلاب، علما و مراجع عالیقدر نظر خود را درباره این سند به صراحت اعلام کرده‌اند. هویت ما هویت اسلام است در حالیکه هویت جهان غرب ترامپ و نتانیاهو است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن محکوم کردن دستگیری شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل‌خلیفه گفت: نباید در مقابل این جنایات سکوت کرد، از علما، سیاستمداران و تمام آزادی خواهان جهان اسلام که مورد حمایت دلارهای سعودی نیستند، انتظار  است تا در برابر چنین جنایاتی سکوت نکنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی کرد: سکوت جوامع  و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به جنایات مختلف علیه مردم مظلوم یمن، عربستان و بحرین مهر تاییدی بر این جنایات است. همه باید به پا خیزیم و از حقوق مظلومین دفاع کنیم.

وی ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: ماه مبارک رمضان ماه جهاد معنوی است و باید همه تلاش کنیم تا با اخلاص و معرفت وارد این اردوگاه الهی شویم.

خطیب نماز جمعه اراک افزود: در این ماه همچنین کسانی که به هر دلیل توانایی روزه گرفتن ندارند یا مسافر هستند بایستی از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند، کسی که در ملأ عام روزه خواری می کند تاثیرات این اقدام وی بر جامعه منفی خواهد بود و آثار نامطلوبی دارد، به همین دلیل گناه بزرگی را مرتکب شده که بخشودنی نیست و در دنیا و آخرت مجازات می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر نهادهای اجرایی و انتظامی، مردم نیز باید به امر به معروف و نهی از منکر تظاهر کنندگان به روزه خواری بپردازند. شئونات این ماه بایستی حفظ شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به لزون بهره‌گیری از این ماه بابرکت، گفت: ماه شعبان و رجب به اتمام رسید و شاید بسیاری از ما فرصت نکردیم اقدام نیکوکارانه ای انجام دهیم اما در ماه مبارک رمضان باید به نحوی عمل کنیم که در پیشگاه خداوند متعال سرافراز باشیم.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار