رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مطرح کرد
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان: سازمان امور دارایی بی‌رحمانه و بدون منطق و با زورگویی و خارج از قانون کار می‌کند
کد خبر: ۴۳۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 27 May 2017
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه به صاحبان صنایع اعلام می‌شود که عملا کشور با مالیات اداره می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه زور و توان هیچ کس هم به سازمان اقتصاد و دارایی نمی‌رسد.

نباتچیان با بیان اینکه سازمان امور دارایی ورای قانون عمل می‌کند و بیش از حد فشار می‌آورد، یادآور شد: در حال حاضر صنایع امروز ما طاقت تحمل چنین فشاری را ندارند.

وی با بیان اینکه سازمان امور دارایی بی‌رحمانه و بدون منطق و با زورگویی و خارج از قانون کار می‌کند، اضافه کرد: هیچ یک از صاحبان صنایع نمی‌گویند که مالیات خود را نمی‌پردازند بلکه آنها مالیات را بر اساس قانون داده و خواستار رفتار منطبق با قانون هستند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: دولت تسهیلاتی با بهره 18 درصد به صنایع اعطا می‌کند، از سویی مالیات‌های سنگین دریافت کرده یا سازمان تامین اجتماعی اعداد و ارقام غیر منطقی را از صاحبان صنایع مطالبه کند، در واقع این تسهیلاتی که پرداخت شده را در قالب مالیات یا سایر مسائل دریافت می‌کند و صاحب صنعت نمی‌تواند، کاری کند.

نباتچیان در پایان گفت : در استان‌هایی چون اصفهان، آذربایجان شرقی و مشهد به این شدت که از صاحبان صنایع در استان زنجان دارایی و مالیات دریافت می‌شود، مطرح نیست.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار