کد خبر: ۴۳۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 27 May 2017

امیرترقی نژاد
1.حسن روحانی این روزها در آزمونی سخت قرار گرفته است. او باید طی روزهای آینده کابینه خود را انتخاب نماید ،کابینه ای که نشان ار برآیندی خواهد بود که آیا او به وعده ها و مطالبات خود پایبند است یا خیر؟
2.کابینه حسن روحانی جدا از جوانگرایی بایداز محافظه کاری کابینه یازدهم ، جسارت را در دستور کار خود قرار دهد.روحانی نیک می داند اقلیتی منتقد و قدرتمند قرار است در روزهای آینده توپخانه نقد خود را روانه دولت نماید ،حال اگر جسوری کابینه همانند کابینه گذشته باشد باید فشل شدن وشکست دولت را خیلی زود به تصویر ببینیم.
3.حسن روحانی در عین جوانی مدیرانی می خواهد که واقعا به این دولت اعتقاد داشته باشند.گذشته نشان داد که بعضا مدیران دولت از جنس و جسوری حسن روحانی نیستند.بارها درهجمه هایی که این منتقدان داشتندجدااز سکوت محض بطور غیرمستقیم نیز به هواداری آنان پرداختند وانگشت در دهان دوستداران حسن روحانی گذاشتند.
4.همه منتظر برآورده شدن مطالبات از سوی دولت جدیدهستند.ازهمه مهمتر هوادارانی که با دل و جون به میدان کارزار انتخابات آمدند و حالا انتظار دارند که او با همراهی مدیران همسو خود مسیرهموارتری را آماده نماید.
5.حال باید دید روحانی در کنار لابی های گسترده چه افرادی در کابینه و دولت او جای خواهند گرفت.آیا روحانی همچنان به مدیران محافظه کاران اعتقاد دارد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار