نسل جدید بنتلی کانتیننتال در راه است اما دست‌اندرکاران این شرکت به این آسانی‌ها دست از سر نسل فعلی برنمی‌دارند.
کد خبر: ۴۳۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 27 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال هم‌اکنون نسخه‌ی خاصی از این خودرو با نام 24 لیمیتد ادیشن تولید شده که به منظور گرامی داشت بازگشت بنتلی به مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ تولید شده است.


این خودروی ویژه که بر پایه‌ی سریع‌ترین بنتلی تاریخ یعنی کانتیننتال سوپر اسپورت ساخته شده تنها به تعداد 24 دستگاه ساخته خواهد شد و تمامی آن‌ها مخصوص بازار اروپا هستند.


مصرف‌کنندگان می‌توانند خودروی خود را با رنگ‌آمیزی مخصوص زرد و مشکی سفارش دهند. این پوشش از خودروی مسابقه‌ای کانتیننتال GT3 الهام گرفته و البته رنگ‌آمیزی قرمز و مشکی نیز در دسترس است. همچنین بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی می‌توان رنگ‌آمیزی تک را سفارش داد.


از شاخصه‌های خودرو می‌توان به پوشش فیبر کربنی آینه‌های کناری، کالیپرهای ترمز مشکی و رینگ‌های 21 اینچی سبک‌وزن اشاره کرد که برای هماهنگی با رنگ‌آمیزی خودرو می‌توان آن‌ها را با رنگ زرد یا قرمز سفارش داد.
با باز کردن درب خودرو وارد کابینی می‌شوید که جزئیات فیبر کربنی زیادی دارد. همچنین صندلی‌هایی با پوشش آلکانترا و علائم کانتیننتال 24 روی پشت‌سری‌ها به چشم می‌خورند.


ازآنجایی‌که این خودروی ویژه بر پایه‌ی کانتیننتال سوپر اسپورت تولید شده، از همان پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو با قدرت 700 اسب بخار و گشتاور 1017 نیوتون متر سود می‌برد.


همچنین اعداد عملکردی آن نیز مشابه کانتیننتال سوپر اسپورت هستند بدین ترتیب برای دست‌یابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیازمند 3.5 ثانیه زمان هستید و سقف سرعت خودرو نیز برابر با 336 کیلومتر در ساعت می‌باشد.
بهای درخواستی بنتلی برای کانتیننتال 24 لیمیتد ادیشن حداقل 250 هزار یورو است و تحویل اولین نسخه‌ها به مشتریان در ماه جولای خواهد بود.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار