دبير هیأت تیراندازی استان قم خبر داد
دبير هیأت تیراندازی استان قم گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان رقابت‌هاي جام حذفي تيراندازي با حضور علاقمندان و تيراندازان مطرح هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادي در قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 28 May 2017
به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقمندان و همچنین تیراندازان مایل به شرکت در مسابقات قهرمانی جام رمضانی تیراندازی قم در دفتر هیأت‌ تیراندازی آغاز شده و این رقابت‌ها به شکل انفرادی به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به برخی شرایط و قوانین برگزاری این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: مسابقات تیراندازی جام رمضان قم مطابق با قوانین سال 2017 برگزار می‌شود و هر تیرانداز تنها امکان حضور در یک رشته را دارد و داشتن بیمه ورزشی سال جاری نیز الزامی است.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم افزود: کارت بیمه ورزشی به عنوان کارت شناسایی تیراندازان محسوب می‌شود و در زمان مسابقه باید همراه تیراندازان باشد، ضمن اینکه تیراندازانی که دارای سلاح‌ و تجهیزات شخصی هستند می‌توانند از تجهیزات اختصاصی خود برای حضور در مسابقات استفاده کنند.

وی یاد آور شد: افرادی نیز که سلاح در اختیار ندارند، می‌توانند از سلاح‌های هیأت‌ تیراندازی استفاده کنند، اما هیأت‌ تیراندازی قم در مقابل تیراندازانی که فاقد دیگر تجهیزات این رشته نظیر لباس، پایه و ... هستند هیچ‌گونه مسوولیتی ندارد و تنها در صورتی که در هیأت‌ موجود باشد در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.

متقیان‌نژاد بیان کرد: در صورتی که در مرحله حذفی سلاح تیراندازان مشترک باشد، فردی که بالاترین رکورد را در مرحله مقدماتی به ثبت رسانده باشد برای استفاده از سلاح در اولویت قرار می‌گیرد و رقیب وی باید از سلاح دیگری برای ادامه رقابت‌ها استفاده کند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: در زمان برگزاری این مسابقات موزیک پخش می‌شود و رقابت شرکت کنندگان در این جام نیز به صورت تک حذفی و انفرادی برگزار می‌شود، ضمن اینکه شرایط و قوانین برگزاری رقابت‌ها در روز برگزاری مسابقات به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

وی ابراز کرد: شرکت در مسابقات تیراندازی جام رمضان برای تمامی علاقمندان به این رشته و تیراندازان قم آزاد است، ضمن اینکه در هر رشته 10 نفر در بخش آقایان و 10 نفر در قسمت بانوان ثبت‌نام خواهند شد و اولویت با افرادی است که برای این منظور زودتر اقدام کنند.

متقیان‌نژاد افزود: مسابقات در مرحله نخست به صورت 20 تیر امتیاز برگزار می‌شود و تعداد تیرهای مراحل بعد را متعاقبا اعلام می‌کنیم، ضمن اینکه ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها از ششم خرداد ماه آغاز شده و همه روزها تا زمان برگزاری رقابت‌ها در دفتر باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار