بعد از برجام و با توجه به ارتباطات بین المللی، 274 میلیون یورو معادل 11هزار میلیارد ریال از سوی بانک های استان گشایش ارزی در استان ایجاد شد.
کد خبر: ۴۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 28 May 2017
به گزارش تابناک یزد،دبیر شورای هماهنگی بانک های استان یزد گفت: بعد از برجام و با توجه به ارتباطات بین المللی، 274 میلیون یورو معادل 11هزار میلیارد ریال از سوی بانک های استان گشایش ارزی در استان ایجاد شد.
محمد رضایی در سومین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی از سوی دولت در دوران پسابرجام در استان افتاده، اظهار کرد: گشایش های بانکی انجام شده و نیز تسهیلات پرداختی در سال گذشته به افزایش توان واحدهای کوچک و متوسط تولیدی منجر شده است.
وی افزود: در کنار پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و تعطیل در سال گذشته، در قالب کارگروه رونق تولید، بانک ها اختیاراتی نیز در پرداخت تسهیلات خارج از کارگروه و به صورت مستقیم دارند که موجب رونق تولید و رشد اشتغال در استان شده است.
در ادامه این جلسه دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: برای نخستین بار در استان یزد سرپرستی بانک ملی توانست در تمامی بخش ها رتبه نخست را در میان سرپرستی های کشور کسب کند.
حمیرضا نصیری زاده بر لزوم فعال سازی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها تاکید کرد و افزود: در همین راستا نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان ابرکوه برگزار شد و رویکرد مدیریت استان بر تداوم این نشست هاست.
در این جلسه روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و معاون شرکت شهرک های صنعتی استان گزارشی از برنامه های عملیاتی در بخش بسته های رونق تولید و اشتغال ارائه کردند.
در این نشست طرح های سال 1396 و میزان اشتغالزایی آنها مورد بررسی قرار گرفت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار