مهران مدیری در بخش پایانی دورهمی مطالبی را درباره انتخابات رئیس‌جمهوری و وعده‌هایی که برای چهار سال پیش‌رو مطرح شده است، بیان کرد.
کد خبر: ۴۳۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 28 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روزنامه جوان مهران مديري شامگاه جمعه در پايان برنامه دورهمي گفت: «چيزي که مي‌گويم حرف مردم هست و من زبان مردم هستم. نمي‌دانم اين‌ مطالب از تلويزيون پخش خواهد شد يا نه. مردم مطالبه دارند. هر کس رأي داده است، مي‌گويد به وعده‌ها عمل کنند. طي چند سال گذشته يکسري کارهاي درجه يک انجام شد، ولي به خيلي از وعده‌ها هم عمل نشد. تو را به خدا در دوره جديد به وعده‌هاي‌تان عمل کنيد؛ نگذاريد مردم اميدشان را از دست بدهند.»
اين کارگردان و مجري دورهمي سپس اشاره کرد که اين حرف‌ها را بايد بزنيم تا اتفاق‌هاي خوب بيفتد.
 
مهران مديري همواره و در طول اجراي برنامه دورهمي عملکرد ضعيف مسئولان در قبال مسائل معيشتي را دستمايه طنز قرار مي‌داد، رويکردي که البته مسبوق به سابقه بوده است. انتقاد به مسئولان در قالب طنز بيش از همه در نشريه گل‌آقا در دهه 60 و اوايل دهه 70 بروز و ظهور پيدا کرد. همان زمان برنامه صبحگاهي صبح جمعه با شما نيز به وفور مشکلات معيشتي و اقتصادي را دستمايه قرار مي‌داد و نسبت به اين مسائل با رويکردي طنز برنامه‌سازي مي‌کرد. اين رويکرد در بسياري از برنامه‌هاي طنز مهران مديري نيز که در دو دهه اخير به روي آنتن رفته، قابل مشاهده است.
 
همين رويکرد باعث شد برنامه دورهمي بيش از پيش با استقبال مخاطبان مواجه شود، چراکه سخن گفتن از دردها و آلام مردم مطالبه‌اي معقول، طبيعي و منطقي به نظر مي‌رسد. اين رويکرد البته به مذاق عده‌اي زياد خوش نيامد و باعث نشد اين هنرمند مردمي از طعنه و کنايه قلم به‌مزدها در خارج و داخل کشور در امان بماند. افرادي اعتقاد داشتند نبايد مسائل اجتماعي و اقتصادي دستمايه طنز برنامه‌اي پربيننده قرار بگيرد و نگاه‌هاي تنگ‌نظرانه‌اي که همواره خواستار محدوديت هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف است عليه اين هنرمند مردمي بروز و ظهور زيادي يافت. برنامه دورهمي در شبکه نسيم از جمله برنامه‌هايي است که پخش آن به همان سبک در ايام رمضان ادامه خواهد داشت. هاشم رضايت به عنوان تهيه‌کننده اين برنامه چندي پيش درباره ادامه‌دار بودن اين برنامه گفته بود: هر زمان که مخاطبان بخواهند اين برنامه ادامه خواهد داشت. هرچند طي روزهاي آينده قرار است جلساتي براي تعطيلي يا ادامه‌دار بودن دورهمي داشته باشيم. او اعلام کرده بود دورهمي در ايام رمضان تغيير خاصي ندارد و به همان سياق گذشته روي آنتن خواهد رفت.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار