مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از آغاز نظارت بر بهداشت غذایی رستوران های پردیس در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 28 May 2017
شهربانو محمودی، اظهار کرد: در چند روز اخیر تیم های نظارتی به رستوران های این شهرستان اعزام شدند و بر نحوه تهیه، پخت، بسته بندی و توزیع مواد غذایی نظارت و کنترل داشتند.

وی افزود: تیم های نظارتی، علاوه بر نظارت بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی،همچنین بر وضعیت آب آشامیدنی، نحوه دفع پسماند و نظافت محیط رستوران های این شهرستان کنترل های لازم را داشتند.

محمودی در ادامه گفت: این بازرسی و نظارت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و روزه داران عزیز می توانند اطمینان کامل نسبت به کیفیت مواد غذایی رستوران ها داشته باشند و از آن ها استفاده کنند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از برگزاری گشت های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، جهت نظارت بر کیفیت غذاها و مواد غذایی از جمله آش، حلیم، شیرینی، زولبیا و بامیه و غذاخوری ها و رستوران های این شهرستان خبرداد و افزود: بهداشت غذایی مردم برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی گفت: نظارت ویژه بر مراکز تامین و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ با همکاری اداره دامپزشکی، نظارت ویژه بر نانوایی ها و خشکه پزی های شهرستان پردیس با همکاری شرکت غله و اداره بهداشت و همچنین نظارت ویژه به تخلفات باهمکاری اداره کل تعزیزات طی این ایام مبارک صورت می گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار