مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: متغیرهای محیطی در بروز حادثه اثرگذار است و این عوامل می باید در پیشگیری از حوادث بیشتر مورد اهتمام واقع شوند.
کد خبر: ۴۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد موسوی زاده در دومین نشست کمیته عالی ایمنی بیان داشت: هیچ حادثه ای علّت مطلق ندارد و همواره علل متعددی در ایجاد یک حادثه نقش داشته و می تواند متأثر از دما، تغییر فصل و حتی عوامل اجتماعی باشد.

وی با اشاره به این که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند افزود: آگاهی دهی به همکاران در زمینه ی متغیرهای گذرا و محلّی، کمک به پیشگیری از حوادث می نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تأکید بر این که برخی متغیرها در بعضی مواقع به صورت همزمان و یا غیرهمزمان رخ می دهند اضافه کرد: نظارت و کنترل در اِعمال دستورالعمل های گروهی و فردی، از عوامل بسیار مؤثر کاهش حوادث به شمار می رود.

موسوي زاده با عنوان این که آموزش مستمــر برای استفاده بهینه از لوازم ایمنی فردی و گروهی، مسئولیت فردی از دوش افراد ساقط نمی شود، یادآور شد: اگر فرد درست آموزش دیده باشد و مسئولیت پذیری را به نحو درستی به انجام برساند، نقش محوری در جهتجلوگیری از حوادث ایفا می کند.

وي خاطرنشان کرد: بررسی و تحلیل حوادث و مباحثه کاری که در نشست کمیته عالی ایمنی انجام می شود، مبیّن اعتقاد راسخ دست اندرکاران ذیربط به مقوله ایمنی است و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی را در بر خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار