رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه ششم توسعه، استان کرمانشاه با توجه به بیکاری بالا می تواند از معافیت های مالیاتی برای جذب سرمایه گذاران همچون مناطق آزاد تجاری بهره بگیرد
کد خبر: ۴۳۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه ،محمدرضا پور ابراهیمی در نشست با مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان پاوه با بیان اینکه درصد بیکاری در استان 
کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: می توان با استفاده از معافیت های مالیاتی زمینه جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را در این استان فراهم کرد.

وی اظهار کرد: امیدوارم با اصلاح لایحه برداشت یک و نیم میلیون دلار از صندوق توسعه ملی زمینه اشتغال زایی روستاییان فراهم شود و باید با برنامه ریزی ها منسجم و دقیق و استفاده از این منابع مالی زمینه برای رفع مشکل مهم بیکاری در استان کرمانشاه فراهم شود.

پورابراهیمی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات اقتصادی مردم و فعالان اقتصادی منطقه پاوه و اورامانات گفت: کمیسیون اقتصادی تلاش خواهد کرد تا این مسائل را در حوزه های بانکی و بیمه ای رفع کند.

وی به مطالبات مردم پاوه و اورامانات اشاره کرد و گفت: بحث رسمی شدن مرز شوشمی شهرستان پاوه و شیخ صله ثلاث باباجانی از اساسی ترین این مطالبات است که برای انجام این مهم از ظرفیت کمیسیون اقتصادی مجلس برای رایزنی با وزارت امور خارجه و دیگر دستگاههای مرتبط بهره لازم را خواهیم گرفت. 

این نماینده مجلس افزود: رایزنی برای اجرای این موضوع را به عنوان یکی از مصوبات این نشست قرار می دهیم و جمعبندی می کنیم و بعد از ظرف یک ماه آقای نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نتیجه را در جلسه شورای اداری به اطلاع مردم و مسئولان خواهند رساند. 

وی افزود: در بحث منطقه ویژه اقتصادی هم اکنون دولت لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی را پیشنهاد داده است که نقشه های مصوب آن به دلیل اینکه تأخیر داشت، هفته گذشته به مجلس داده شد که اگر این نقشه های مصوب باشد ما سریعتر کار را انجام خواهیم داد. 

رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه ما کلیات این لایحه را در سال گذشته تصویب کرده ایم آن را دستور کار خواهیم داد و روند کار را سریعتر انجام خواهیم داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار