دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رفع تصرف ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در کرمان با پوشش جنگلی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 28 May 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری اظهار داشت: شامگاه گذشته از 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی با پوشش جنگلی در کرمان رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی که مشهور به اراضی فرودگاه است توسط افراد ناشناسی به صورت شبانه و غیرقانونی تصرف شده بودند که آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطر‌نشان کرد: زمین‌خوران و متصرفین باید بدانند، اجازه نخواهیم داد حتی یک وجب از اراضی دولتی و ملی که متعلق به حقوق عامه و عمومی مردم است به صورت غیر‌قانونی تصرف شود.

وی بیان کرد: متصرفین با برنامه قبلی با حفر کانال و ایجاد سد معبر در اطراف زمین موصوف، اقدام به تصرف این اراضی کرده بودند که با هوشیاری ماموران اجرائیات شهرداری و با دستور مقام قضائی از اراضی مذکور رفع تصرف به‌عمل آمد.

سالاری افزود: تعقیب متهمین و متصرفین غیر قانونی در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است و با زمین‌خواران مطابق قانون و به‌صورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دادستان کرمان با تقدیر از یگان‌های حفاظتی در حوزه حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال گفت: ماموران بایستی با هوشیاری و تلاش بیشتر در حفظ و صیانت از حقوق عامه و عمومی مردم کوشا باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار