دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: شامگاه گذشته از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی با پوشش جنگلی در کرمان رفع تصرف به عمل آمد.
کد خبر: ۴۳۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 28 May 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این اراضی که مشهور به اراضی فرودگاه هستند توسط افراد ناشناسی به صورت شبانه و غیرقانونی تصرف شده بودند.

وی هشدار داد: زمین خوران و متصرفان بدانند اجازه نخواهیم داد حتی یک وجب از اراضی دولتی و ملی که متعلق به حقوق عامه و عمومی است به صورت غیر قانونی تصرف شود.

سالاری عنوان کرد: متصرفان با برنامه قبلی با حفر کانال و ایجاد سد معبر در اطراف زمین موصوف، اقدام به تصرف این اراضی کرده بودند که با هوشیاری ماموران اجرائیات شهرداری و با دستور مقام قضائی از اراضی مذکور رفع تصرف به عمل آمد.

وی اعلام کرد: تعقیب متهمان و متصرفان غیر قانونی در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است و با زمین خواران مطابق قانون و به صورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دادستان کرمان در پایان ضمن تقدیر از تمامی یگان های حفاظتی در حوزه حفظ و صیانت از حقوق بیت المال، بیان کرد: ماموران باید با هوشیاری و تلاش بیشتر در حفظ و صیانت از حقوق عامه و عمومی کوشا باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار