دانش‌آموزان نوع‌دوست یک مدرسه تهران با همراهی اولیا و معلمان، چندین بازارچه‌ خیریه‌ در مدرسه برگزار کرده و با جمع کردن عواید این بازارچه‌ها، یک وانت دوکابین وینگل را خریداری و به مؤسسه محک اهدا کردند.
کد خبر: ۴۳۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 28 May 2017
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، دانش‌آموزان مجتمع نیما یوشیج  منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران، در یک حرکت خداپسندانه در مراسمی با حضور محسن طالبی سرپرست منطقه، مدیرعامل مؤسسه محک، معلمان مجتمع، دانش‌آموزان و اولیا آنها یک دستگاه وانت وینگل را به مؤسسه محک هدیه کردند.

این نوع‌دوستان کوچک، با عشق به همسالان خود در مؤسسه محک با همراهی اولیا و معلمان خود، چندین بازارچه‌ خیریه‌ در مدرسه برگزار کرده و با جمع کردن عواید این بازارچه‌ها یک وانت دوکابین وینگل را خریداری و به مؤسسه محک اهدا کردند.

در این مراسم محسن طالبی سرپرست منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما با کاری که کردید نشان دادید بخشنده بودن چقدر ساده است به شرطی که همت بلند داشته باشیم.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش نباید فقط به بُعد آموزش پرداخت بلکه خصایص و فضایل انسانی و کمک به هم‌نوع را هم باید به دانش‌آموزان بیاموزیم.

طالبی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان این مجتمع افزود: امیدوارم این کارخداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد و دانش‌آموزان سال‌های بعد نیز این گونه اعمال را دنبال کنند.

در ادامه مراسم احمدیان مدیر عامل مؤسسه محک ضمن قدردانی از والدین و مربیان که در کنار آموزش دانش و مهارت به پرورش روح و جنبه‌های زندگی انسانی فرزندان این آب و خاک توجه دارند، گفت: محک به حضور شما و تمامی همراهانش که نجات جان انسان‌ها را دغدغه زندگی خود کرده‌اید افتخار می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار