شنیده ها از تغییرات مدیریتی در حوزه وزارت کشور ،خصوصا فرمانداران وبخشداران استان ایلام حکایت دارد . گویا قرعه اولین تغییر به نام "فرماندار مهران "افتاده است
کد خبر: ۴۳۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 28 May 2017
 شنیده ها از تغییرات مدیریتی در حوزه وزارت کشور ،خصوصا فرمانداران وبخشداران استان ایلام حکایت دارد . گویا قرعه اولین تغییر به نام "فرماندار مهران "افتاده است.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛هنوز که از انتخابات ریاست جمهوری خبری نشده بود ،شایعات مکرری در خصوص تغییر برخی فرمانداران ومدیران دستگاههای اجرایی بر روی خروجی بر خی رسانه های غیر رسمی و همچنین شبکه های اجتماعی استان قرار می گرفت .
 
هر بار هم بنا به دلایلی این خبرها تکذیب و عمده اظهار نظر ها بر این متمرکز بود که " تا پایان انتخابات ریاست جمهوری " هیچگونه تغییر مدیریتی خصوصا در حوزه معاونین استاندار،فرمانداران و بخشداران استان صورت نخواهد گرفت .
 
اما امروز بیش از ده روز از انتخابات ریاست جمهور گذشته و مهر تایید مجدد مردم  بر دولت تدبیر وامید ،دست دولت را خصوصا در جابجایی گسترده مدیران وزارت کشور از صدر تا ذیل ،آنهم با هدف همسو سازی مدیران با سیاستهای دولت باز گذاشته است.
 
از قضا اولین مدیری که همواره بحث غیر همسو بودن او در میان شبکه های اجتماعی خصوصا کانالهای تلگرامی حامی دولت پررنگ تر از دیگران مطرح می شود ،"مراد ناصری "فرماندار مهران است . فرمانداری که در طول یکی دوسال گذشته بیشترین شایعات تغییرات  مدیریتی استان  ،حول او چرخیده و کماکان دست از سر او بر نمی دارد.
 
بعد از برگزاری انتخابات در استان ایلام خبرهایی از تغییرات مدیریتی در استان ایلام و در سطح فرمانداران مطرح شد و حالا این خبرها به واقعیت تبدیل شده و به زودی فرماندار شهرستان مهران تغییر خواهد کرد.

کانال خبری استانداری ایلام  هم به طور رسمی از آغاز تغییر مدیریتی در بین فرمانداران استان خبر داده است و حتی اعلام کرده تغییرات فرمانداران استان ایلام از شهرستان مهران آغاز می شود.

مراد ناصری در حال حاضر فرماندار مهران است،وی  در دولت دهم نیز عهده دار همین مسئولیت در شهرستان آبدانان  بوده است .
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
بي صبرانه منتظر تغييرات در سطوح مديريتي استان هستيم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار