مدیرکل تعاون کار گلستان عنوان کرد:
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی اظهار داشت: اگر می خواهیم موفق باشیم، باید روابط عمومی ها را قوی کنیم.
کد خبر: ۴۳۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 28 May 2017
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی اظهار داشت: اگر می خواهیم موفق باشیم، باید روابط عمومی ها را قوی کنیم.

دکتر سعید مازندرانی در جلسه کمیته روابط عمومی شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها گفت: روابط عمومی ها با مدیریت درست ارتباطات، اخبار، تحلیل ها و موقعیت سنجی رویدادها می توانند در آگاه سازی عمومی نقش بسزایی داشته باشند.

وی در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان و رابطین روابط عمومی ادارات شهرستانی، با اشاره به تحول در ارتباطات با گسترده شدن فضای مجازی، تصریح کرد: نحوه کارکرد و عملکرد روابط عمومی کاملا تغییر کرده و شناخت و مدیریت این فضا بسیار مهم است.
 
ساختار روابط عمومی ها باید متناسب با تحولات سیستم های ارتباطی تغییر کند.
علی یازرلو مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان نیز در این جلسه با اشاره به انقلاب دیتا و سیستم های یکپارچه در ارتباطات، گفت: نیاز جامعه و مخاطب با تحولات سیستم های ارتباطی تغییر کرده است و ساختار قدیمی روابط عمومی ها دیگر پاسخگوی این فضا نیست و باید تغییر کند.

وی افزود: کار روابط عمومی بسیار سخت، حساس و پیچیده است و مدیریت نتیجه یک امر بسیار مهم برای آن هاست.

یازرلو مشکل کنونی روابط عمومی ها را نرم افزاری عنوان و تصریح کرد: بخشی از این مشکل باید توسط مدیران رفع گردد و بخشی از آن نیز با تغییر در نحوه عملکرد آنان قابل ترمیم است.
وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی یک فرصت بسیار مناسب برای کنترل و مدیریت فضای رسانه ای و افکار عمومی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان اظهار کرد: مسئله شناسی مهمترین گام در مدیریت اتفاقات و رویدادهاست و با شناخت درست از موقعیت، اقدام موثر و به موقع و هوشمندانه باید داشته باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار