آیت الله مجتهد شبستری در مراسم تجلیل مردمی از خدمات ۲۲ساله ایشان در استان:
به گزارش تابناک تبریز، آیت الله شبستری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت :در این ماه صبر کردن را تمرین می کنیم ؛خاصیت عمده روزه گرفتن تمرین صبر و استقامت است.
کد خبر: ۴۳۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 28 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، آیت الله شبستری در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت :در این ماه صبر کردن را تمرین می کنیم ؛خاصیت عمده روزه گرفتن تمرین صبر و استقامت است.

وی ابراز داشت :در مکتب رمضان اجتناب از حلال ها درس صبر واستقامت می دهد ؛ در هشت سال دفاع مقدس به برکت مکتب رمضان و محرم پیروز شدیم.

امام جمعه سابق تبریز با اشاره به مشکلات جامعه اظهار داشت :با صبر و استقامت می توانیم از این مشکلات عبور کنیم ،و بر اثر صبر ظفر حاصل می شود.

آیت الله شبستری با اشاره به بیانات رهبری خاطر نشان کردند :همیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید تا این که جای نگرانی نباشد.

وی ابراز داشت :در این 22مردم همیشه پای صحنه بودند  و درتمام انتخابات حاضر شده وتبریز و آذربایجان همیشه پیشتاز بوده و کشور را در جهت ولایت مداری حرکت داده است.

وی اضافه کرد : مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند.

آیت الله شبستری تصریح کرد :مردم آذربایجان نباید اجازه دهند خون شهدا پایمال شود ودر این مسیر از اهداف ولایت مدار کوتاه نیایند.

امام جمعه سابق تبریز افزود:من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنید.

آیت الله شبستری در پایان خطاب به مردم تاکید کرد در نماز جمعه آیت الله آل هاشم شرکت کنید.
 
همیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید/مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند/من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنیدهمیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید/مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند/من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنیدهمیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید/مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند/من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنیدهمیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید/مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند/من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنیدهمیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید/مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند/من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنیدهمیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید/مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند/من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد خواهم کرد و باید فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کنید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار