آهنگساز و نوازنده برجسته تار ایرانی در تالار مهر آبادان در سال روز فتح خرمشهر به اجرای برنامه پرداخت
کد خبر: ۴۳۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 28 May 2017
کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده برجسته تار ایرانی و عضو سابق گروه موسیقی عارف به سرپرستی زنده یاد پرویز مشکاتیان، جمعه ۵ خرداد ماه در سال روز آزاد سازی و فتح خرمشهر، در تالار مهر آبادان به اجرای زنده موسیقی پرداخت.

کیوان ساکت چهره موسیقی ایرانی است که به تالیف و خلق آثار موسیقی تلفیقی ایرانی و غربی مشهور است و  در شب گذشته با اجرای قطعاتی از موزارت، پرامس و برخی از آثار تالیف وی و همچنین نواهای خاطره انگیز ایرانی، با استقبال بی نظیر شهروندان آبادانی و خرمشهر مواجه شد.

وی در ابتدای این برنامه مراتب سپاس و تشکر صمیمانه خود را از آقای طمیمیان مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد اروند و کادر زیر مجموعه وی  به خاطر تلاش و پیگیری به منظور برگزاری این کنسرت و همچنین برقرای نظم و امنیت سالن اجرا، اعلام کرد.

ساکت همچنین از مدیر کل ارشاد منطقه آزاد اروند که در راستای اعتلای فرهنگ و  هنر ناب و ریشه دار ایرانی در آبادان و خرمشهر همواره در تلاش هستند نیز تشکر و قدردانی نمود.

کیوان ساکت نوازنده تار و  آهنگساز ایرانی متولد مشهد که سابقه همکاری با هنرمندانی همچون فرهاد فخر الدینی(رهبر ارکستر و آهنگساز ایرانی)، سالار عقیلی، سینا سرلک، محمد معتمدی و شهرام ناظری را دارد این بار با حضور در منطقه آزاد اروند، مورد استقبال بی نظیر هنردوستان آبادانی و خرمشهر قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار