جهانگیر در جشن گلریزان ستاد دیه:
عضو هیات مدیره ستاد دیه گفت: برای شب‌های قدر برنامه مرخصی برای زندانیان در نظر گرفتیم که در گزارشی به رییس قوه قضاییه اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 30 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری ایلنا، علی اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها در سی امین جشن گلریزان ستاد دیه با بیان اینکه زندانیان غیرعمد شامل دو دسته می‌شوند، گفت: دو هزار نفر از این افراد محکومان پرداخت دیه هستند و ۱۳ هزار نفر شامل زندانیانی می‌شوند که مشمول جرایم مالی از جمله چک، مهریه و نفقه هستند. در مجموع جرایم غیرعمد شامل ۱۵ هزار نفر از کل زندانیان می‌شود که ۷ درصد جمعیت زندان را تشکیل می‌دهند.

او با بیان اینکه ۲۲۳ میلیارد تومان مبلغ جرایم غیرعمد می‌شود، گفت: گره همه مشکلات توسط همه مردم حل می‌شود و با کمک هموطنان و توسعه ارزش‌ها باعث کاهش آسیب‌ها می‌شود. حضور مردم در این اقدام ارزشمند می‌تواند الگویی برای همه مردم ایران باشد.

جهانگیر در پاسخ به این سوال که سازمان زندان‌ها چه کمکی خواهد کرد، گفت: مانند سنوات گذشته ما در راستای اطاعت رهبری و سایر مسئولان به این جشن مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک خواهیم کرد و امیدواریم همه مردم در این جشن شرکت کنند چراکه شرکت همه آنها ولو ناچیز باعث می‌شود یک زندانی بتواند آزاد شود و در کنار خانواده باشد.

او درباره مرخصی جرایم زندانیان غیرعمد در ماه مبارک رمضان گفت: ما برای شب‌های قدر برنامه مرخصی برای زندانیان در نظر گرفتیم که در گزارشی به رییس قوه قضاییه اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار