چهاردهمین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد طبق سنت هر ساله، نوزدهم خرداد ماه در سالن اجتماعات هتل پارس تبریز برگزار شد و مردم تبریز در جهت آزادی زندانیان غیرعمد به مبلغ 37 میلیارد ریال کمک کردند.
کد خبر: ۴۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 10 June 2017
 این مراسم با محوریت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور و دیگر مسوولان برگزار شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در حاشیه برگزاری این مراسم افزود: همه ساله به همت خیران،نیکوکاران و تلاش ستاد مردمی دیه جشن گلریزان برگزار می شود که امسال حدود 450 نفر زندانی استان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند که در جشن گلریزان امسال سه میلیارد و هفت صد و هفتاد میلیون تومان که هفت صد میلیون آن به عنوان نقد و چک و سه میلیارد آن تعهد بود.
رسول تقی پور خاطر نشان شد: ستاد دیه به عنوان مجموعه ای غیردولتی و مردم نهاد، با افزایش عرصه خدمت رسانی و جلب و جذب کمک های نقدی خیران و نیکوکاران استان برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت دارد.
وی افزود: این مرکز با جلب کمک های مردمی و دولتی موجب آزادسازی بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد از زندان را فراهم می کند و اعتقاد نیز بر این است که جای این گونه افراد در محیط زندان نیست.
تقی پور خاطر نشان شد: کمک به ستاد دیه، یاری رساندن به مجرمان غیرعمد و خانواده هایی است که در معرض آسیب های ناشی از زندانی شدن سرپرست خود قرار گرفته اند./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار