کد خبر: ۴۴۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 14 June 2017
به گزارش «تابناک یزد» معاون فرماندار میبد با اشاره به ضرورت مردمی برگزار شدن جشن‌های گلریزان، گفت: خیرین شهرستان میبد 50 میلیون تومان برای آزادی محکومین مالی این شهرستان کمک کردند.

«سیدمحسن فلاح» در مراسم جشن گلریزان این شهرستان، با قدردانی از حرکت خوب ستاد دیه استان به منظور فراهم کردن زمینه‌های آزادی محکومین مالی، اظهار کرد: این حرکت در سال‌های اخیر باعث آزادی بسیاری از محکومین مالی و خوشحالی خانواده‌ها شده است .

وی افزود: ورود یک فرد محکوم مالی به زندان، آسیب‌های زیادی را برای جامعه تحمیل می‌کند و ممکن است این امر باعث فروپاشی خانواده‌ها و آسیب‌های دیگر شود .

معاون فرماندار میبد ماه مبارک رمضان که درهای رحمت الهی باز و شیطان در غول و زنجیر است را فرصتی مناسب برای نیکی به همنوعان دانست و بیان کرد: بی‌شک خیرین و مسئولین میبد در جهت  رهایی محکومین مالی این شهرستان هم بی‌تفاوت نیستند و برای فراهم شدن زمینه آزادی آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مراسم خیرین شهرستان میبد 50 میلیون تومان برای آزادی محکومین مالی این شهرستان کمک کردند .

«جعفری» دادستان شهرستان میبد هم در این جلسه ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین و مسئولین ادارات این شهرستان گفت: امیدواریم این کمک‌ها اجرایی و عملی شود .

وی گفت: باید در سال‌های آینده تدبیری اندیشیده شود که جشن گل‌ریزان از حالت دولتی بیرون و عمومی برگزار شود تا آحاد جامعه نسبت به کمک به زندانیان مالی در این جشن حضورداشته باشند .

دادستان میبد در پایان خاطرنشان کرد: هرچه کمک‌های مالی شهرستان بیشتر باشد چند برابر آن را استان برای آزادسازی محکومین مالی به شهرستان‌ها اختصاص خواهد داد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار