سید رضا میرکریمی کارگردان سینما، میهمان امشب برنامه «راز» می شود. این برنامه به بررسی جایگاه سینمای دینی در آثار سید رضا میرکریمی خواهد پرداخت.
کد خبر: ۴۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 14 June 2017
به گزارش تابناک : نادر طالب زاده مجری کارشناس برنامه «راز» امشب میزبان سید رضا میرکریمی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما می شود و با وی در خصوص آثارش به گفتگو می نشیند. پخش قسمت هایی از آثار رضا میرکریمی و جایگاه سینمای دینی در آثارش از دیگر بخش های برنامه امشب «راز» خواهد بود.

سید رضا میرکریمی فارغ التحصیل گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای تهران است و در گروه سینمای فرهنگستان هنر نیز عضویت دارد. وی فعالیت در سینما را از سال 1366 با فیلم کوتاه 16میلیمتری برای او آغازکرد و سپس فیلم‌های کوتاه 16 میلیمتری یک روز بارانی و 35 میلیمتری خروس را ساخت. برخی از آثار سینمایی میرکریمی در مقام کارگردان می توان به یک حبه قند – به همین سادگی – خیلی دور، خیلی نزدیک – اینجا چراغی روشن است – زیر نور ماه  و کودک و سرباز  و امروز  اشاره کرد.

برنامه «راز» به تهیه کنندگی محمدرضا محمدی نجات  در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 17 باز پخش می شود.




منبع : باشگاه خبرنگاران پویا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار