رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: هواکش‌های خط ۷ مترو تهران طی یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 18 June 2017
به گزارش تابناک : اقبال شاکری گفت: اشکالاتی که در رابطه با خط ۷۷ مترو تهران مطرح است مورد بررسی قرار گرفته و بخشی از آن مورد تایید است. 

وی افزود: به این خاطر که قرار بوده این خط در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد، تمام تجهیزات آن کامل نشده است. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از نصب هواکش‌های ایستگاه‌ها طی یک ماه آینده خبرداد و تصریح کرد: خط ۷ با مشکل هواکش مواجه بوده و قرار شده طی یک ماه آینده تمام هواکش‌های مورد نیاز در این خط نصب شود. 

شاکری با اشاره به نظارت‌های اعضای شورای شهر از روند افتتاح ایستگاه‌های خط ۷ مترو تهران خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نظارت کافی بر روند بهره برداری از ایستگاه‌های خط ۷ دارند و قرار شده اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر به زودی بازدیدی از روند فعالیت این خط داشته باشند. 

وی در خصوص چرایی تحویل موقت پروژه خط ۷ مترو تهران اظهارکرد: شرکت مدیریت طرح پروژه، تدابیری اتخاذ کرده که خط ۷ مترو تهران به طور موقت به بهره برداری رسد و این موضوع صورت جلسه نیز شده است. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر مدیریت طرح این موضوع را تایید کرده که خط ۷ می‌تواند در روند فعالیت تکمیل شود، این به آن معناست که استاندارهای لازم برای بهره برداری از این خط کسب شده است. 




منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار