یکی از اعضای تیم حقوقی رئیس جمهوری آمریکا گفت، رئیس جمهوری از سوی شورای ویژه رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات ایالات متحده هدف تحقیق قرار نگرفته است؛ اظهارنظری که با توئیت روز جمعه ترامپ درباره اینکه هدف بازجویی هاست، مغایرت دارد.
کد خبر: ۴۴۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 19 June 2017
به گزارش تابناک : "جی سکولو"، یکی از وکلای تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که از سوی وی برای بررسی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به کار گرفته شده،‌ اظهارات روز جمعه در توئیت ترامپ را رد کرد و گفت که رئیس جمهوری تحت تحقیقات قرار ندارد.

پس از آنکه ترامپ در یکی از توئیت‌هایش مدعی شد دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا به شنود مکالماتش پرداخته، مشاوران ترامپ مجبور شدند تا به لاپوشانی این اقدامات بپردازند.

این وکیل نیز در جریان صحبت‌هایش نشان داد که در موضع دفاع از موکلش که رئیس جمهوری آمریکاست، برآمده و گفت که ترامپ تحت بازجویی این کمیته ویژه برای بررسی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار ندارد.

وی در جریان گفت و گو با برنامه "رو در رو با ملت" شبکه خبری سی.بی.اس مکررا گفت که رئیس جمهوری تحت بازجویی قرار نگرفته و تحت بازجویی هم نیست و تاکید کرد که دولت واشنگتن هیچ اطلاعی از دفتر شورای ویژه رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دریافت نکرده است.

این وکیل در برنامه سی.ان.ان نیز گفت که رئیس جمهوری هدف تحقیق این شورا قرار ندارد.





منبع : نیویورک تایمز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار