«جرد کوشنر» داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا به منظور رایزنی در خصوص مذاکرات سازش خاورمیانه راهی این منطقه می شود.
کد خبر: ۴۴۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک : بدنبال رایزنی های اخیر دونالد ترامپ با مشاوران خود بر سر مذاکرات صلح خاورمیانه، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه به تل آویو و سپس به رام الله سفر می کند.
 
ترامپ در هفته های اخیر بارها مدعی شده که مصمم است، راه حلی برای بحران خاور میانه و از سرگیری مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل پیدا کند و گفته می شود که وی در همین راستا پس از دیدار ماه گذشته خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی با شماری از کارشناسان و صاحبنظران خاورمیانه و از جمله داماد و مشاور ارشد خود در این زمینه گفت وگو هایی داشته و سر انجام کوشنر را مامور سفر به خاورمیانه و دیدار با رهبران فلسطین و رژیم صهیونیستی کرده است.
 
بر همین اساس، جیسون گرینبلات وکیل و مشاور ترامپ در امور اسرائیل و خاورمیانه که همراه با کوشنر در سفر خاور میانیه ای ترامپ او را همراهی کرده بود، روز دوشنبه پیشاپیش عازم خاورمیانه شده است و با ورود کوشنر به این منطقه، او را در دیدار با سران اسرائیلی و فلسطینی همراهی خواهد کرد.
 
کوشنر که علاوه بر دامادی ترامپ، نزدیک ترین و معتمدترین فرد در دایره اطرافیان رئیس جمهوری آمریکا محسوب می شود و در ماه آوریل امسال نیز با یک هواپیمای نظامی به عراق سفر کرده بود.





منبع : وال استزیت ژورنال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار