سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز زمان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر را برای 11 دستگاه اجرایی این استان اعلام کرد .
کد خبر: ۴۴۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 20 June 2017
به گزارش تابناک : از روابط عمومی این سازمان بدینوسیله به اطلاع تمام داوطلبان متقاضی شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر برای ادارات کل تعاون، کار و امور اجتماعی ، حفاظت محیط زیست ، دامپزشکی، راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، منابع طبیعی ، هواشناسی ، استانداری، سازمان بهزیستی و اداره کل پزشکی قانونی استان البرز می رساند که ثبت نام آزمون مذکور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org از تاریخ 29 خرداد لغایت پنج تیرماه سال جاری انجام می پذیرد. 
دراین اطلاعیه آمده شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای شهرستانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاه های استخدام‌کننده و سایر اطلاعات مورد نیاز و همچنین تاریخ برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دردفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است .
همچنین دراین اطلاعیه از متقاضیان درخواست شده در صورت طرح سئوال مراتب را با شماره 02636270058 و 02636270057 سازمان سنجش آموزش کشور تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنند که ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح الی 12و بعداز ظهر از ساعت 14الی 15 به جز ایام تعطیل است.
براساس این اطلاعیه علاوه بر این 11 دستگاه اجرایی استان البرز در آزمون فراگیر برخی دیگر از دستگاههای اجرایی کشور نیز استخدام می کنند که به جزئیات آن در دفترچه سنجش اشاره شده است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار