جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای راهپیمایی روز جهانی قدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 21 June 2017
سرهنگ حسن عابدی، درباره تدابیر ترافیکی اتخاذ شده از سوی پلیس برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی پلیس نیز در کنار دیگر دستگاه ها تمهیداتی را در حوزه ترافیکی و انتظامی در نظر گرفته است.
 
وی با بیان اینکه تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهور شامل اعمال محدودیتهای توقف و تردد و همچنین روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری راهپیمایی است، گفت: مأموران پلیس در این روز در آماده باش هستند تا علاوه بر نظارت بر اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده در محدوده راهپیمایی نسبت به روانسازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز اقدام کنند.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت اعمال شده برای تردد در روز جهانی قدس اظهار کرد: بر این اساس تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح روز جمعه تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت از معابر، در (طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر) ،( طول خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابانهای فلسطین)، (طالقانی و دیگر خیابانهای منشعب به سمت غرب)، (طول خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز) و(طول خیابان انقلاب حدفاصل خ انقلاب تا چهارراه ولیعصر )ممنوع است.
 
به گفته عابدی این محدودیت تردد در تمامی معابر داخلی این محدوده از جمله خیابانهای قدس، 16 آذر، وصال، حجاب ، بزرگمهر، و ... ممنوع است.
 
وی با اشاره به اعمال ممنوعیت‌های توقف افزود: توقف کلیه وسائل نقلیه در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هردو مسیر، خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و تمام خیابانهای واقع در ضلع غربی آن، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و تمامی خیابانهای واقع در ضلع شرقی آن، طول خیابانهای فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان 16 آذر و خیابانهای واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی همچون فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیریه جاوید ممنوع است.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس نسبت به جابه‌جایی خودروهایی که در این محدوده توقف کرده باشند اقدام می کند، گفت:  این خودروها به خیابان طالقانی حدفاصل حافظ تا مفتح یا خیابان فاطمی حدفاصل کارگر تا چمران منتقل خواهند شد.
 
وی همچنین با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: همکاران من در مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز حضور داشته و نسبت به روان سازی ترافیک و حفظ ایمنی ترافیکی راهپیمانان اقدام خواهند کرد.
 
عابدی از شهروندان خواست برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار