گفتگوی نجمه جودکی با پژمان بازغی در مردم گرامِ دیشب به بحثهایی داغ تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۵۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 03 July 2017
به گزارش تابناک : چندی است که برنامه مردم گرام با اجرای نجمه جودکی روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. برنامه‌ای که هر چند با محوریت مسائل اجتماعی مربوط به شهرنشینی تولید شده، ولی حضور هنرمندان بنام در آن جذابیت آفرین شده و توانسته نظر مخاطبان را به این برنامه جلب کند.
 
حضور چهره‌های مشهوری نظیر اکبر عبدی، نفیسه روشن، بهنوش بختیاری، لاله اسکندری، رویا میرعلمی و... در کنار استندآپ کمدی بازیگرانی، چون امیر غفارمنش، سپند امیرسلیمانی و... تا به حال توانسته مردم گرام را به عنوان برنامه‌ای شبانه به بخشی از جامعه نمایش دهد و بخش هایی از آن نیز درشبکه‌های اجتماعی خبرساز شود.
 
اما از شب گذشته گفتگوی نجمه جودکی با پژمان بازغی در مردم گرامِ، سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده و به بحث هایی داغ تبدیل شده است. شب گذشته پژمان بازغی به نکاتی درباره سوپراستار، سینمای صنعتی، اجرای بازیگران و بازیگری مجریان و... اشاره کرد که نحوه گفتگوی چالشی جودکی با بازغی دقایق جالبی را روی آنتن شبکه سه رقم زد.
 
پژمان بازغی در این برنامه در تعریف سوپراستار گفت: به نظر من ما در ایران سوپراستار نداریم و مهمترین دلیل این موضوع هم آن است که اساسا سینمای صنعتی در ایران شکل نگرفت که بخواهیم سوپراستار به معنای رایج در ادبیات هنری دنیا داشته باشیم. چهره‌های محبوبی مانند محمدرضا گلزار، بهرام رادان و... هرچند مشهور و محبوب هستند، ولی سوپر استار به حساب نمی‌آیند.
 
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در پاسخ به مجری برنامه که پرسید «به نظر شما محمدرضا گلزار سوپراستار نیست؟» ادامه داد: در ایران هستند کسانی که فیلم هایشان پرفروش است، ولی اینطور نیست که همه کارهایشان پرفروش باشد. مثلا محمدرضا گلزار فیلم‌های کم فروشی مانند «مادر قلب اتمی» و «خشکسالی و دروغ» را نیز در همین یک سال اخیر در کارنامه داشته که این موضوع به معنای افت و خیز داشتن این هنرمندان در جلب مخاطب است. این یعنی آن‌ها سوپر استار نیستند.
 
پژمان بازغی که اجرای ویژه برنامه سال تحویل شبکه دوم سیما را بر عهده داشت، در باره کم و کیف اجرای خود در این برنامه نیز تصریح کرد: اولا باید بگویم که من ابتدا مجری بودم و بعد بازیگر شدم. بعد آن که اساسا اشکالی در ورود بازیگران به اجرا یا موسیقی نمی‌بینم. همانطور که فکر میکنم بازی کردن برخی مجریان مانند فرزاد حسنی و رضا رشیدپور کار اشتباهی نبوده، به همان میزان هم معتقدم اجرای یک بازیگر با حتی ورود یک بازیگر به عرصه موسیقی اشتباه نیست. این‌ها را مردم می‌بینند و آن‌ها به این آثار ارزش می‌دهند. به طور مثال اگرچه بهرام رادان آلبوم موسیقی منتشر کرد و این آلبوم چنان که باید مورد استقبال قرار نگرفت، ولی او در فیلم بارکد درخشید و این فیلم ۱۴ میلیارد تومان هم فروش کرد. در واقع این‌ها به این معناست که مردم نسبت به رفتارهای مختلف واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند.
 
این صحبت‌های پژمان بازغی واکنش طرفداران محمدرضا گلزار را بر انگیخته و طرفداران او از دیشب با حضور در صفحات شخصی نجمه جودکی و پژمان بازغی و همین طور صفحه رسمی برنامه مردم گرام اعتراض خود را نسبت به این موضع گیری بیان داشتند. هرچند باید دید که نکات بازغی درباره سینمای صنعتی و تعریف او از سوپر استار درست بوده یا نه.
 
در شب‌های اخیر تلویزیون حاشیه هایی از این دست کم نداشته. از کنایه سنگین مهران مدیری به هنرمندان تا استندآپ کمدی‌های حاشیه ساز برنامه خندوانه، از حرفهای رضا رویگری روی آنتن زنده تا در آغوش کشیدن زن و شوهر مجری، و این آخری: مجادله نجمه جودکی و پژمان بازغی و حاشیه‌های ناتمام آن. تلویزیون شب‌های داغی را می‌گذراند.
 
 
 
 
 
 
منبع : میزان 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار