شرحی بر قدرت تخریب روحانی
محمد عطریان فر از اعضای مرکزی کارگزاران در مصاحبه ای قدرت دفاعی روحانی در مقابله با حملات کلامی را روایت می کند.
کد خبر: ۴۵۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 03 July 2017
اشاره او به منظرات انتخاباتی تلویزیونی است. اما آنچه مشخص است ان که روحانی در سالهای قبل از یاست جمهوری اغلب شخصیتی آرام داشته و همواره از جنجال های کلامی دوری جسته است.
بسیاری از اصولگریان از مواضع وی در در قبال حوادث سال 88 در تلویزیون خرسند بودند.
عطریان فر اما با برشی تاریخی ادعا می کند.
 
او در این زمینه اوج قدرت را دارد. ما در میان سیاستمداران از ابتدای انقلاب تا به امروز چنین شخصیتی را که قدرت مواجهه کلامی با رقیبش را داشته باشد ندیدیم.
اگر به زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برگردیم، دیدیم آقای روحانی در مناظره اول بسیار ساکت و آرام بود با این امید که جریان رقیب متوجه اشتباهش در اتخاذ روش بشود. حتی در پشت صحنه به زبان بی زبانی به آنها گفته شد اگر این ترفندهای ضداخلاقی شان را ادامه دهند امکان مقابله وجود دارد اما گوش نکردند. در مناظرات بعدی دیدیم که در کمتر از یک دقیقه آقای روحانی آنچنان پاسخ های کوبنده و محکم و سنگینی را به رقیبان خود داد که آنها تا پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عملا در یک نوع عدم تعادل به سر بردند و نتوانستند خودشان را جمع کنند.
یک زمانی می گفتم وقتی رقیب آقای هاشمی را عصبانی می کرد، آقای هاشمی به یک معنا نسبت به رفتار رقبا نوعی عصبانیت در وجودش شکل می گرفت و ناراحت و به تعبیر عوامانه ضربان قلب ایشان از حالت عادی خارج می شد اما آقای روحانی به هیچ عنوان عصبانی نمی شود.
البته آقای عطریان فر در مورد موارید چون عصبانی شدن ایشان در مواجهه با سخنان دانشجوی دانشگاه تهران در سال 94 ، روز دانشجو در این دانشگاه مطلبی ذکر نکرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار