سرپرست پلیس راه استان استان باتوجه به شروع سفرهای تابستانی به والدین توصیه کرد در طول سفر و در مکان های اطراق از کودکان خود در برابرحوادث ترافیکی مراقبت کنند.
کد خبر: ۴۵۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 05 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری "در این زمینه گفت: کودکان در طول سفرخطرات را درک نمی کنند و ممکن است با یک لحظه غفلت والدین، خود را در معرض خطرات جبران ناپذیری قرار دهند که زمینه این خطر ممکن است براثر انتخاب یک مکان نامناسب برای اطراق فراهم شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه والدین استفاده از کمربند ایمنی را برای سرنشینان عقب خودروها که اغلب کودکان هستند جدی نمی گیرند و در صورت وقوع هرگونه حادثه بیشترین خطرات متوجه کودکان می شود.

سرهنگ حیدری برای ایمنی کودکان توصیه کرد: رانندگان ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی برای انتخاب محل اطراق خانواده از توقف در مکان های پر ازدحام، درحاشیه پل ها و پرتگاه ها، نزدیکی جریان عبوری راه ها، قبل و بعد از پیچ ها و زاویه های کور خودداری نمایند و در حین حرکت نیز با تعبیه صندلی مخصوص کودکان ایمنی آنان رافراهم کنند تا سفرهای تابستانی امسال با حادثه تخلی رقم نخورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار