کد خبر: ۴۵۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 08 July 2017
جمعی از مردم شهر یاسوج در اعتراض به قطعی چند روزه آب منازلشان در دفتر مدیرعامل اب و فاضلاب شهری یاسوج تجمع کردند. این افراد که بیشتر از ۱۰۰ نفر از سرپرستان خانوارها در مناطق عدل، فلکه جهاد و محلاتی از شهر یاسوج که قطعی اب چند روزه دارند، خواستار حضور خانواده های مسئولان استان در محلات خودشان بودند تا شاید بحران ابی این مناطق را درک کنند.
به گزارش امید مردم، اهالی محلات عدل شهر یاسوج عنوان کردند که آب منازل آنها از صبح روز پنج شنبه تا به امروز قطع بوده است و امروز نیز پس از دو ساعت وصل شدن، دوباره آب قطع شده است و زندگی سختی را می گذرانند.
تجمع کنندگان معتقد بودند که هرجا خانه مسئولان شهر قرار دارد قطعی اب ندارد ولی مناطقی هم هستند که قطعی اب آنها به چند روز هم می رسد و شرایط در این مناطق بحرانی است.
فرهمند یکی از این تحصن کنندگان بود که گفت: ما الان با آب معدنی زندگی می کنیم. این آقایان کی می خواهند بدانند شرایط ما بحرانی است. دوسال است که در فرمانداری و آبفا دست به دامان مسئولان میشویم اما انگار نه انگار!
وی افزود: اقایان و مسئولان استان بیایند بگویند که ایا در محلاتی که خودشان ساکن هستند هم باز آب به مدت چند روز قطع می شود.
حسینی یکی دیگر از این تجمع کنندگان بود که به خبرنگار ما گفت: آقای لدنی و آقای قلندری مدیران ابفای استان فقط انکار می کنند حرفهای پارسالشان را یادشان می رود که قول دادند امسال مشکلی نباشد اما امسال شرایط بحرانی است.
وی می گوید: طاقتمان به سر آمده نه توان مهاجرت داریم و نه طاقت ماندن!
کاظمی نیز از اهالی منطقه جمعه بازار است که به خبرنگار ما می گوید: ما در روز کمتر از دو ساعت آب داریم و شرایطمان خیلی بحرانی است، آبفا هم اصلا جوابمان را نمی دهد این شهر انگار مسئول ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار