مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز از راه اندازی مرکز سرمایه‌گذاری خارجی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 10 July 2017
به گزارش تابناک : فلاح در نشست خبری تخصصی با موضوع سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای البرز استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: در استان البرز مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی، مستقر و فعالیت می‌کند. 
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز با بیان اینکه دستگاههای اجرایی در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی  در این مرکز نماینده دارند، ادامه داد: این مرکز مجوز هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان را تکمیل می‌کند. 
وی با اشاره به اینکه ساختمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی در ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: برای این مرکز سایت با زبان‌های خارجی برای استفاده سرمایه‌گذاری خارجی وجود دارد.
فلاح با بیان اینکه در دولت یازدهم، 535 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در البرز جذب شده است، اضافه کرد: این میزان سرمایه‌گذاری مربوط به 16 طرح است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در زمینه سرمایه گذاری رتبه دوم را در کشور دارد، بیان کرد: در کل 600 میلیون دلار سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در البرز انجام شده است.

فلاح با بیان اینکه تمایل شرکت‌های خارجی در استان البرز برای سرمایه گذاری وجود دارد،افزود: 3 شرکت انرژی نو برای سرمایه‌گذاری در استان در حال مذاکره است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار