استاندار البرز گفت: اجلاس نماز امسال هم در البرز برگزار می‌شود و درصدد بهره‌برداری از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی برای ترویج نماز خواهیم بود.
کد خبر: ۴۵۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 11 July 2017
به گزارش تابناک : سید حمید طهائی، استاندار البرز، ۲۰تیرماه در شورای اقامه نماز استان البرز با اشاره به اینکه سال گذشته اجلاس نماز در استان بسیار باشکوه برگزار شد و دستاوردهای بزرگی داشت، اظهارکرد: می‌توان از پیمانکاران پروژه‌های راه و شهرسازی برای ایجاد نمازخانه‌های بین‌راهی استفاده کرده و نگهداری ای فضاها را به مجتمع های تفریحی و اقامتی سپرد.
وی با بیان اینکه در فضاهای مجازی بسترهای مناسبی برای جلب مشارکت‌های مردمی وجود دارد، ادامه داد: بر این اساس می‌توان کمپین‌ها و محافلی برای ارائه نظرات و ترویج فرهنگ نمازخوانی تشکیل داد.
طهائی گفت: استارت آپ‌ها فعال هستند و در حوزه‌های مختلف به ارائه نظرات نوین و کاربردی می‌پردازند بنابراین می‌توان از چنین ظرفیتی در موضوع نماز بهره‌برداری کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه امسال نیز اجلاس نماز در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: درصدد بهره‌برداری از تمامی امکانات برای برپایی این اجلاس بزرگ و تاثیرگذار هستیم.
استاندار البرز اضافه کرد: البرز دارای ظرفیت عظیمی از دانشجویان و دانش‌آموزان است که می‌توان از وجود آن‌ها استفاده کرد و این امر با برگزاری مسابقات در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری محقق خواهد شد.
وی گفت: سازمان‌های مردم نهاد در ترویج فرهنگ نماز می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند بنابراین باید از این امکان نیز بهره برد.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار