بخشدار شهمیرزاد:
بخشدار شهمیرزاد گفت: دهیاران در روستاهای این بخش بازوهای توانمند و قوی برای بخشداری هستند و امروز باید مشکلات روستاها رفع شود.
کد خبر: ۴۵۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 12 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهنام جهانی صبح امروز در نشست فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با شهرداران و دهیاران تابعه این شهرستان در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری مهدی‌شهر اظهار داشت: دهیاران در روستاهای تابعه شهرستان مهدی‌شهر همواره در راستای حل‌وفصل مشکلات و کم‌وکاستی‌های روستاها تلاش و برنامه‌ای جدی دارند.

بخشدار شهمیرزاد تصریح کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با همکاری بسیار خوب و ارزشمند دهیاران در روستاها برگزار شد و دهیاران در پشتیبانی انتخابات در روستاها به‌عنوان بازوهای توانمند و قوی بخشداری مطرح بودند.

وی با بیان اینکه 23 صندوق اخذ رأی در ایام انتخابات در روستاهای تابعه شهرستان مهدی‌شهر فعال بود، افزود: دهیاران در برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم در این انتخابات کمال همکاری را با بخشداری شهمیرزاد داشتند.

جهانی با بیان اینکه از زحمات و خدمات دهیاران در روستاها هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم، خاطرنشان کرد: برخی از اوقات حواشی و بی‌مهری‌هایی علیه دهیاران ایجاد می‌شد؛ اما به‌صراحت اعلام می‌کنم که از هشت دهیار در روستاهای تابعه شهرستان مهدی‌شهر راضی بوده و از عملکرد آنها رضایت کامل داریم.

بخشدار شهمیرزاد ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و شایسته شهردار شهمیرزاد و دهیاران در روستاهای تابعه شهرستان مهدی‌شهر در راستای خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: شهردار شهمیرزاد نیز در عرصه‌های مختلف همکاری‌های لازم را با این بخشداری دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار