مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه منطقه دیزین کرج با 21 میلی متر بارندگی در 3 روز بیشترین بارش را دراستان داشت ، گفت: برای 2 روز آینده بارش باران درارتفاعات دیزین و طالقان و افزایش آلاینده ها و دمای هوا در مناطق کوهپایه ای و دشت های البرز پیش بینی می شود.
کد خبر: ۴۵۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 15 July 2017
به گزارش تابناک : منصور رحمانیان روز شنبه در تشریح میزان بارندگی های 3 روز اخیر استان البرز اظهار داشت : دراین مدت منطقه دیزین با 21 میلی متر بیشترین بارندگی را در سطح استان داشت.
وی ادامه داد: همچنین شهرستان فردیس با 5.2 میلی متر، اشتهارد با 1.7 میلی متر، طالقان با 1.2میلی متر، کرج با 8 دهم میلی متر و هشتگرد 6 دهم میلی متر به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی را در 3 روز گذشته داشته اند.
مدیرکل هواشناسی البرز به موضوع سیل در محدوده رودخانه کردن شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: با توجه به نبود دستگاه سنجش بارندگی نتوانستیم میزان بارندگی این محدوده را دریافت کنیم . 
وی به وضعیت هوای 2 روز آینده البرز اشاره کرد و افزود: آسمان البرز در مناطق کوهپایه ای و دشت ها امروز صاف تا قسمتی ابری است که این وضعیت تا 2روز آینده در این استان ادامه دارد .
وی بیان داشت: سرعت وزش باد طی این مدت زمان در استان البرز بین 24تا 28 کیلومتر در ساعت است .
مدیر کل هواشناسی البرز کمترین و بیشترین دما طی امروزتا دوشنبه هفته جاری در استان را بین 20 تا 35 درجه اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: طی 2 روز آینده تنها در ارتفاعات شهرستان طالقان تا دیزین شاهد رگبارپراکنده باران و رعدو برق خواهیم بود.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار