رئیس هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد
رئیس هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام از ارائه پیشنهاد ایجاد شرکت شیلات و کشاورزی در منطقه ویژه اقتصادی پیام توسط معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 15 July 2017
محمود زرندی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از موثرترین و مناسبترین مکانها برای صادرات محصولات شیلات و کشاورزی محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: این منطقه دارای برنامه‌ها و اهدافی است که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.
رئیس هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام با تأکید بر اینکه این منطقه دارای برنامه‌های توسعه‌ای بیست گانه شرکت خدمات هوایی  است، گفت: در این راستا باید با توجه به امکانات موجود مسیر تحقق اهداف مورد نظر بیش از گذشته فراهم شود.
زرندی با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران، تعیین راهبردها و برنامه‌ریزی اجرایی جهت  توسعه بیشتر است، گفت: با هدف تحقق برنامه‌های اجرایی و گسترش ظرفیت، امکانات و نوع فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام وظایف اهداف و افق چشم‌انداز منطقه مورد بازبینی قرار گرفته و در این راستا  به منظور فعال کردن و استفاده بیشتر از توانمندی‌های موجود ، برنامه‌های توسعه‌ای در قالب 20 طرح، تحت عناوین فاوا، زیرساخت، امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و هوانوردی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به وجود معضلات منطقه، به خصوص وجود مرکز دفن زباله حلقه دره در مجاورت فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی، آن را عاملی بازدارنده در توسعه تجارت داخلی و خارجی و همچنین گسترش تبادلات اقتصادی در منطقه بیان کرد و افزود: با پیگیری‌های  مکرر مجموعه هیأت مدیره  در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار می‌شود باید به این مسائل به صورت ویژه پرداخته شود تا شاهد رفع معضلات موجود در مناطقه ویژه اقتصادی پیام باشیم.
زرندی دربخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان رئیس سازمان شیلات کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام بستر مناسبی جهت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.
وی ادامه داد: براین اساس و برای رشد و توسعه این منطقه باید مشکلات و موانع تملک اراضی حل شود .
گفتنی است: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور ضمن اعلام آمادگی برای معرفی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و امضای تفاهمنامه جهت ایجاد شهرک شیلات و کشاورزی در منطقه ویژه اقتصادی پیام، این منطقه را به لحاظ وجود فرودگاه بین‌المللی  مناسب‌ترین مکان جهت هاب ارسال محصولات کشاورزی وشیلات ایران به کشورهای منطقه ذکر کرده است.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار