مدیرکل بهزیستی استان البرز:
مدیرکل بهزیستی استان البرز از اجرای طرح دادگاه درمان مدار در استان البرز خبر داد و گفت: البرز پایلوت اجرای طرح دادگاه درمان مدار برای معتادن است.
کد خبر: ۴۵۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک البرز، داریوش بیات نژاد ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه ها باید در اولویت کاری همه مسئولان باشد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت درمان معتادان و کاهش بیماری اعتیاد به عنوان یکی از مهمترین مسئولیتهای این سازمان نیز به شمار می رود، اجرای طرح دادگاه درمان مدار در استان البرز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: این طرح از طرح هایی که تاکنون در کشور اجرایی شده است، متفاوت بوده و با توجه به اینکه این طرح زمینه قهریه ندارد لذا می تواند تأثیرات بسیار مطلوبتری را داشته باشد.

بیات نژاد افزود: براساس برنامه ریزیهای انجام شده این طرح قرار است در چهار استان کشور به صورت پایلوت اجرایی شود که استان البرز نیز جزو استانهای اجرا کننده این طرح است.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح نقش موثری را در درمان معتادان ایفا خواهیم کرد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف این سازمان را ارائه خدمات توانبخشی به معلولان اعلام کرد و بیان داشت: هم اکنون استان البرز 10 هزار معلول را در انتظار ارائه خدمات توانبخشی دارد که باید با تدابیر و برنامه ریزیهای لازم این مهم صورت گیرد.

توسعه مراکز اورژانس در استان البرز

بیات نژاد در ادامه سخنان خود بر توسعه مراکز اورژانس دراین استان تأکید کرد و گفت: باید مراکز اورژانس در تمامی شهرستانهای استان البرز توسعه یابد که با تشکیل این مراکز می توانیم خدمات اورژانس را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: توسعه مراکز اورژانس با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور ارائه خدمات به مردم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: در فاز اول شهرستانهایی چون فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ در زمره توسعه مراکز اورژانس قرار خواهند گرفت.

گفتنی است: با اجرای طرح دادگاه درمان مدار که با همکاری بهزیستی و دادگستری استان اجرا خواهد شد از این به بعد اقدامات مشاوره ، آموزش و درمان جایگزین تصمیمات قضایی می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار