مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: یکی از دستورالعمل‌های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان، بازدید سرزده از ادارات استان است که با مشکلات بدحجابی و مصادیق بی‌توجهی به عفت عمومی برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 15 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز اظهارکرد: حجاب در نظام اسلامی جایگاه و منزلتی ویژه دارد و فقط مخصوص بانوان نیست و مردان جامعه نیز باید این امرالهی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه بی‌حجابی ریشه در تفکرات منحرف غربی دارد، افزود: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ پاک عفاف و حجاب را برعهده دارد که باید در این مسیر تمام دستگاه‌های نظارتی، اجرایی، صداوسیما، نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاداسلامی البرز، یاری‌رسان این ستاد باشند.
موحد با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب  در استان البرز گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی خوبی در این خصوص انجام شد که به برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب از جمله این برنامه‌ها بود.
وی برگزاری این همایش را در راستای ترویج فرهنگ حجاب میان بانوان ایرانی دانست و گفت: فرهنگ حجاب مورد نیاز جامعه است و باید از دستگاه‌های دولتی و حکومتی شروع شود.
عضو ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکراستان البرز خاطر نشان کرد: یکی از دستورالعمل‌های این ستاد بازدید سرزده از ادارات است که با مشکلات بدحجابی و مصادیق بی‌توجهی به عفت عمومی برخورد قانونی خواهد شد.
این مسئول در پایان گفت: همچنین برخورد با ناهنجاری‌های داخل خودرو نیز در دستور کار قرار دارد زیرا داخل خودرو حریم عمومی محسوب نمی‌شود و از این امر غیرقابل قبول در جامعه اسلامی جلوگیری خواهد شد.





منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار