رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خبر داد
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی تولید فرآورده‌های جدید، بهبود فرآیندها و تولیدات فعلی را از مهمترین رویکردهای این موسسه عنوان کرد و گفت: تامین نیازهای داخل کشور و صادرات نیز از دیگر برنامه‌های این موسسه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 15 July 2017

به گزارش تابناک البرز، مسعود هاشم زاده با اشاره به برنامه‌هایی که در دستور کار این موسسه قرار دارد، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل چندین بخش است که حوزه تحقیقات یکی از این موارد محسوب می‌شود، بر این اساس تحقیقات با توجه به نیاز و سفارش موسسه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیازهای موسسه به 2 بخش تقسیم می‌شود، افزود: یکی از این نیازها مرتبط با فرآورده‌های بیولوژیک مورد نیاز کشور بوده که شامل بهبود فرآیندها و تولیدهای فعلی موسسه و نیز تولید فرآورده‌های جدید می‌شود و بخش دیگر آن مربوط به تحقیقات دامپزشکی است.

رئیس موسسه رازی ارزیابی رفتار بیماری‌ها و کنترل بیماری پیش از شیوع را یکی از مهمترین رویکردهای موسسه رازی عنوان کرد و گفت: در نظر داریم با اینچنین رویکردی به سازمان دامپزشکی کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسانی لازم را انجام دهیم.

وی تولید برای تأمین نیازهای داخل کشور و در کنار آن تولید برای صادرات را از دیگر رویکردهای این موسسه برشمرد و خاطرنشان کرد: موسسه رازی به عنوان دستگاهی حامی، از توسعه، ایجاد و بهره‌برداری از کارخانجاتی که در این زمینه فعال بوده و به صورت غیردولتی اداره می‌شوند، حمایت می‌کند.

هاشم زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر کارخانجات چندانی در زمینه تولید این فرآورده‌های بیولوژیک در کشور نداریم، موسسه رازی در زمینه کمیت و کیفیت محصولات باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، در حوزه صادرات نیز فعالیت کند.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار