مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه درهفته گذشته ، مصرف روزانه برق استان از مرز یکهزارمگاوات گذشت، از مردم خواست با کاهش حداقل 10 درصد از مصرف مانع قطع برق شوند.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 15 July 2017
ناصر اسکندری روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته میزان مصرف برق در البرز به بالاترین سطح خودیعنی یکهزارو298 مگاوات رسید که انتظار می رود این مصرف را به پائین از از یکهزار مگاووات برسانیم.

وی بیان داشت: روزهای عادی سایر فصول سال روزانه حدود 700 مگاوات مصرف برق در البرز داریم که در فصل تابستان به مرز یکهزار مگاووات می رسد.

اسکندری تاکید کرد: باید تلاش ها براین باشد که حداقل هرمشترک 10 درصد از مصرف روزانه برق مسکونی و تجاری خود را کم کند.

وی افزود: اگر الگوی مصرف رعایت شود قطعی برق نخواهیم داشت و فشار بر شبکه های تولید و توزیع برق کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز ، تعداد مشترکان برق استان را یک میلیون 247هزار اعلام کرد و گفت: امیدواریم تلاش شرکت توزیع برق به ثمر برسد تا بتوانیم رفاه مشترکان را در حوزه برق به درستی برطرف کنیم .

این مسئول خاطر نشان کرد:افزایش دما تاثیر شدید برمصرف انرژِی دارد و سیستم های سرمایشی بیشترین مصرف انرژی برق را به خود اختصاص می دهند که این روند تاثیر بسزایی در برهم زدن میزان تنظیم شبکه تولید برق استان را دارد ضمن اینکه سبب آسیب رساندن به تجهیزات تولید برق البرزخواهد شد.

اسکندری با اشاره به اینکه طی هفته گذشته با قطعی موردی برق برخی از مشترکان در البرز مواجه بودیم، افزود: با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق البرز این قطعی طولانی نشده است و امیدواریم مشترکان با صرفه جویی به ما کمک کنند تا قطعی نداشته باشیم .

وی گفت: یکی از مشخصه های صنعت برق این است که همه فعالیت ها دربخش های مختلف وابسته به این صنعت است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق البرز ادامه داد: به عنوان مثال بخش هایی مانند بهداشت ودرمان، آموزش، اقتصاد و غیره امروز بسیار زیاد وابسته به صنعت برق است و این امر رسالت شرکت توزیع نیروی برق را بیشتر می کند.

اسکندری با اشاره به اینکه استان البرز خاص ،ویژه و رو به توسعه استاست، گفت: سرمایه گذاری های زیادی در استان صورت می گیرد و طبیعی است که روند انرژی شدت بیشتری به خود می گیرد.

وی افزود: یکهزارمیلیارد ریال مطالبات بهای انرژِی مصرفی است که در البرز وصول نشده است و این درحالی است که درآمد خزانه است و می بایست به شرکت برگردد.

وی خاطر نشان کرد: 52 درصد مشترکانی که مطالبات را پرداخت نکرده اند دستگاه های اداری و دولتی مانند زندان ها ،راه و شهرسازی ،نیروی انتظامی ، آب و فاضلاب و وزارت نفت هستند، 48 درصد مابقی در اختیار مشترکان خانگی ، عمومی ، کشاورزی و سایر مصارف است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار