استاندار البرز گفت که در 4 سال گذشته البرز در سرمایه گذاری داخلی راه اندازی واحداهای تولیدی، اشتغال و جلوگیری از تعطیلی 500 واحد تولیدی اقدام کرده است.
کد خبر: ۴۶۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 16 July 2017
به گزارش تابناک : حمید طهایی روز یکشنبه در سومین همایش امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان البرز که در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد، افزود: 
450 میلیارد تومان سهم اعتبارات اقتصاد مقاومتی بود که بیش از 670 میلیارد تومان جذب شد که این موضوع نشان از تلاش واحدهای تولیدی دارد. 
وی بیان داشت: حضور هیات های خارجی در استان و انعقاد 22 قرارداد و تفاهم نامه با شرکت های خارجی و راه اندازی بخشی از آنان نشان دیگری از تلاش دولت در استان است. 
طهایی ادامه داد: یکی از شرکت های بزرگ نفتی که به سرمایه گذاری در کشور ما اعتماد دارد، وارد شده که نشان از ثبات و امنیت در کشور داشته و پیامی برای دیگر کشورها برای سرمایه گذاری دارد. 
طهائی گفت: کشوری که از لحاظ فناوری روز در حوزه های مختلف در اروپا به نام است، امروز اعلام کرده که حاضر است تمام یافته های علمی خود را در اختیار ایران قرار دهد و برای فعال سازی واحدهای تولیدی و صادرات که جزو اهداف اقتصاد مقاومتی است، می توانیم از آن استفاده کنیم. 
استاندار البرز افزود: در این روزها که یکی از اتفاقات سیاسی، اجتماعی بزرگ در 29 اردیبهشت رخ داد و مردم استان بیشتر از 79 درصد پای صندوق ها آمدند و بیش از 69 درصد به آقای روحانی رای دادند، این حضور و رای نشان از آگاهی مردم به خدمات دولت داشت. 
وی گفت: این ملت بزرگی که هر کجا انقلاب و نظام احتیاج داشته حضور فعال و جدی داشته ما را وادار می کند که ما ایثارگرانه در خدمت این ملت و جامعه باشیم. 
طهایی افزود: در پاسخگویی به ایثارگران و شهدای زنده در حوزه های مختلف نیاز به صبوری تحمل و تلاش بیشتر است. 
استاندار البرز خاطرنشان کرد: شهید و شاهد از راهنمایان تابلوی ایثارگری در کشور هستند. 
وی با اشاره به اینکه در البرز میزبان سه میلیون نفر با رشد جمعیت 2.4 درصد هستیم، بیان داشت: برای ارایه خدمات به این جمعیت با رشد جمعیتی دو برابری سایر مناطق کشور باید امکانات ارایه شده نیز دو برابر کشور باشد. 
استاندار البرز اظهار داشت: زیر ساخت ها هم باید دو برابر دیگر متاطق ارتقا یابد و برای رسیدن به شعار سال رشد تولید واشتعال نیز دو برابر شود. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار