معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: با هدف توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در بین مردم و به ویژه در بین نوجوانان و جوانان کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف در البرز برگزار میشود.
کد خبر: ۴۶۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 16 July 2017
مسعود مهران نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی که دراین استان انجام شده است، اجرای طرح های مختلف در زمینه توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی ادامه داد: در این راستا و در کلاسهای تابستان کارگاههای آموزشی حجاب و عفاف در این استان برگزار میشود که گامی مهم در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه عفاف و حجاب محسوب میشود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان در نظر دارند تا اعتقادات جوانان ونوجوانان این کشور را مورد حمله قرار دهند لذا برگزاری برنامه های فرهنگی باید به عنوان یکی از مهمترین اقدامات و اولویتهای مسئولان فرهنگی این استان محسوب شود.

مهران نیا تصریح کرد: ایجاد مدهای جدید و استفاده از روشهای مختلف برای ترویج آن در جامعه یکی از مهمترین توطئه های دشمنان برای خدشه وارد کردن به فرهنگ عفاف و حجاب در کشور است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های عفاف و حجاب برای دانش آموزان و والدین انها و به منظور آشنایی بیشتر آنان با فلسفه حجاب و پیامدهای مثبت آن در جامعه برگزار شده است، افزود: در این اقدام فرهنگی مخاطبان کارگاه های آموزشی با فرهنگ و تاثیر مطالعه کتاب از طریق معرفی کتاب های منتشره در خصوص حجاب و عفاف و همچنین شرکت در مسابقه های کتابخوانی نیز آشنایی پیدا می کنند.

مهران نیا برگزاری نمایشگاههای عفاف و حجاب و برگزاری نشستهای مختلف در این زمینه را از دیگر برنامه های این اداره کل در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار