قائم مقام وزیر کشور خبر داد
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی از رونمایی اطلس آسیبهای اجتماعی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: براساس آمار موجود شاهد کاهش آمار طلاق در کشور هستیم.
کد خبر: ۴۶۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 16 July 2017
به گزارش تابناک البرز، تقی رستم وندی ظهر امروز در حاشیه کارگروه فرهنگی اجتماعی استان البرز اظهار داشت: شناسایی و رفع آسیبهای اجتماعی در کشور یکی از مهمترین مسائلی است که باید به صورت کارشناسی شده و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های ما تشکیل اطلس آسببها اجتماعی بود که با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام شده این مهم تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز شاهد نرخ شیوع اعتیاد در کشور هستیم افزود: در رتبه بندی علل طلاق، اعتیاد در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

رستم وندی تأکید کرد: البته با توجه به آمار موجود استان البرز در زمینه اعتیاد پایین است لذا برای کاهش آمار اعتیاد در کشور نیازمند حرکت ملی و عزمی جدی از سوی مسئولان و دستگاههای مختلف هستیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه آمار طلاق در سال 95 نسبت به سال 94 در البرز با کاهش مواجه بوده است، گفت: استمرار طرح های مختلف و ارائه مشاوره ها توانسته در در این حوزه از آسیبهای اجتماعی در استان البرز بسیار موثر باشد.

قائم مقام وزیر کشوربا بیان اینکه استان البرز دارای رشد جمعیتی است و استانی مهاجر پذیر است، گفت: البته با توجه به کاهش برخی از امار اسیبهای اجتماعی در این استان اما البرز در به دلیل گستردگی و مهاجرپذیر بودن در معرض بسیاری از آسیبهای اجتماعی قرار دارد و لازم است تا امکاتات و اعتبارات لازم برای رفع این آسیبها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار