ساخت سریال «آیت‌الله طالقانی» به زودی توسط صداو سیمای البرز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 16 July 2017
به گزارش تابناک : علی رامک، مدیرکل صداوسیمای استان البرز، ۲۵تیرماه در دیداری مشترک با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ساخت سریال آیت‌الله طالقانی در دستور کار صداوسیمای مرکز استان قرارگرفته و به‌ زودی مراحل تولید آن آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش صداوسیمای مرکز البرز در سال گذشته استفاده از ظرفیت‌های استان و حضور اقوام مختلف در برنامه‌سازی‌ها بوده است، گفت: از دیگر اقدامات این مرکز معرفی مشاهیر و افراد برجسته و تأثیرگذار در تحولات انقلاب اسلامی است که نخستین گام آن ساخت سریال آیت‌الله طالقانی است.
این مسئول بابیان اینکه در حال حاضر ۸۳ ایستگاه در سطح استان برای دریافت بهتر فرکانس‌های استانی دایر شده است، گفت: از این تعداد ۲۳ فرستنده دیجیتالی شده است.
مدیرکل صداوسیمای استان البرز تاکید کرد: به علت توپوگرافی منطقه در مناطقی از استان طالقان و جاده چالوس با مشکل دریافت فرکانس مواجه هستیم که با مساعدت‌هایی انجام‌شده از سوی سازمان همه فرستنده‌ها تهیه‌شده است حال این امر مستلزم بسترسازی مناسب به‌وسیله مسئولان استانی برای استقرار این فرکانس‌هاست.
در ادامه این دیدار محمود بهمنی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: البرز از توانمندی‌های خوبی درزمینه‌های مختلف برخورد دار است که باید از این ظرفیت در پیشرفت استان بهره‌برداری کرد.
وی بابیان اینکه استان البرز به دلیل نوپا بودن دارای کمبودهای زیرساختی در برخی حوزه‌ها است، ابرازکرد: باید تمام دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی دست در دست یکدیگر برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.





منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار