با توجه به اینکه یکی از مشکلات امروز کشور نبود کار و اشتغال است، برخی از ظرفیتهایی که می تواند زمینه ایجاد اشتغال را نیز فراهم کند نادیده گرفته می شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 17 July 2017
به گزارش تابناک البرز، استان البرز یکی از استانهای مهمی است که می تواند در زمینه توسعه اشتغال به عنوان یکی از استانهای مهم در کشور به شمار آید.

در راستا و با توجه به ظرفیتهای موجود باید ظرفیتهای ایجاد اشتغال در ابن استان از سوی مسئولان شناسایی شده و با حمایت و ساماندهی اساسی زمینه تحقق اهداف مورد نظر در این استان بیش از پیش فراهم شود.

یکی از ظرفیت های موجود در استان البرز، صنعت تولید تخم مرغ است که می تواند علاوه بر تأمین بخشی از نیاز کشور برای صادرات نیز بسیار موثر باشد.

براین اساس لازم است تا ارتقای صنعت تخم مرغ به عنوان یکی از مهمترین شاخصها در استان البرز مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

با توجه به آمار موجود واحدهای تخمگذار در سطح کشور لازم است تا این واحدها ساماندهی شده و واحدهایی که دارای مشکل هستند نیز شناسایی شده و مشکلات آنان مرتفع شود.

گفتنی است: بیش از 11 درصد جمعیت طیوری و ظرفیت کشور را استان البرز در برگرفته است.

یکی از شاخص ترین استانها در بحث صادرات تخم مرغ، استان البرز است، که با توجه به این موضوع باید اقدامات بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار