مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: چهار هزار و 500 خانواده نیازمند زیر پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند .
کد خبر: ۴۶۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 17 July 2017
به گزارش تابناک : علی سالارکیا روز دوشنبه افزود: امسال براساس برنامه ریزی 350 خانواده از مجموع این تعداد خانه دار می شوند .
وی ادامه داد: ابتدای هر سال با توجه به اولویت نیازهای مددجویان ، جدول تسهیم صدقات تدوین و بر اساس آن درآمد حاصل از واریز وجوه نقدی مردم به صندوق های صدقات در هفت بخش مسکن ، تحصیل دانشجویان و دانش آموزان ، کمک های موردی معیشتی ، اشتغال و خودکفایی ، جهیزیه ، درمان و تسهیلات کارگشایی هزینه می شود .
سالارکیا گفت: سهم صدقات مردم البرز در پرداخت های بلاعوض این نهاد به محرومان ، بدون محاسبه تسهیلات اشتغال و کارگشایی حدود 30 درصد است . 
وی با بیان اینکه مردم بخشی از صدقات خود را به سایر موسسات خیریه و مساجد پرداخت می کنند ، گفت : صدقات مردم البرز از طریق 216 هزار صندوق بزرگ معابر ، متوسط ادارات و مراکز تجاری وکوچک خانگی جمع آوری می شود.
سالارکیا افزود : این اداره کل به منظور یاری رساندن به اقشار محروم ، طرح های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتماد سازی به مرحله اجرا در آورده و در بین این طرح ها صدقات ، اکرام و محسنین از جهت مشارکت مردم سهم بیشتری دارند .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار