مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهاجرپذیری البرز گویای فعال بودن مسائل اقتصادی این استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک : اسماعیل خلیلی در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اشتغال در کشور مطلوب نیست که بخشی از این امر به مقوله انتخابات و شروع کار دولت جدید بازمی‌گردد.

وی مهاجرت را یکی از مهم‌ترین مشکلات استان البرز برشمرد و افزود: استان‌هایی چون کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و لرستان در صدر استان‌هایی قرار دارند که افراد از این مناطق به دیگر نقاط کشور مهاجرت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز  با اشاره به اینکه بحث اشتغال و تأمین امرار و معاش یکی از موارد حائز اهمیت در خصوص افزایش مهاجرت از استان به استانی دیگر است، گفت: مهاجرپذیری البرز گویای فعال بودن مسائل اقتصادی این استان محسوب می‌شود.

خلیلی با تأکید بر اینکه نباید در خصوص رفع مشکلات اقتصادی به صحبت‌های کلیشه‌ای بسنده کرد، خاطرنشان کرد: باید در حوزه بهبود شرایط اشتغال و اقتصاد از ظرفیت مدیران میانی نیز بهره برد.

وی با اشاره به اینکه بناشده ۲۵۴ هزار شغل در کشور توسط بخش صنعت ایجاد شود، اظهار کرد: بدون شک بخش «آی.تی» و گردشگری پیشانی بخش اشتغال به شمار می‌آیند لذا به توجه بیشتری نیاز دارند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز توسعه اشتعال خانگی در جامعه را ازجمله وظایف این اداره عنوان کرد.

وی بابیان اینکه هر هشت هزار نفر افزایش جمعیت در بحث تقاضا برای کار یک درصد بیکاری را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: به‌طورقطع درصدد توسعه اشتغال و تولید در استان البرز هستیم.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار