استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی درگذشت پدر سردار رشید اسلام، شهید سید محمد حسین غیب پرور را به خانواده این شهید سرافراز و مردم شهید پرور شهرستان کهگیلویه تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 17 July 2017
در پیام تسلیت و تعزیت سید موسی خادمی خطاب به این خانواده والامقام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم سید عزیزالله غیب پرور پدر سردار سر افراز و رشید اسلام، شهید غیب پرور از غیورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب شد.
چنین پدران صبوری که ارزشمندترین داشته‌ها و سرمایه‌های خود را در راه حفظ و حراست از میهن عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی فدا کردند، بدون شک الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس و قهرمان ایران اسلامی خواهند بود و یاد و خاطره آنان و فرزندان شهیدشان، در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین ثبت خواهد شد.
اینجانب این مصیبت وارده را به مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کهگیلویه بزرگ، خانواده‌های معظم و معزز ایثارگران و به ویژه خانواده محترم شهید غیب پرور و همه بازماندگان از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی را آرزومندم.

سید موسی خادمی / استاندار کهگیلویه و بویراحمد

شهید سید محمد حسین غیب پرور، قائم مقام سپاه ناحیه دهدشت واز فرماندهان دوران هشت سال مقدس بود که در سال 63 در محور پاسگاه زید عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار